901 visninger
|
Oprettet:
Jeres dag med krikkerne? {{forumTopicSubject}}
Halløj kære hg'ere,
Jeg sidder her og burde lave en eksamensopgave, men ak, der skal jo altid være de små sidespring. Så fortæl gerne om jeres dag sammen med krikken :D.
Jeg har selv været på det, der blot skulle være en skridttur, men der sneg sig et par terrænspring ind midt på turen, så det endte med at være en terrænspringtur trods blæsten - den skulle i hvert fald ikke stoppe os. ^^
Glæder mig til at høre om jeres dag
//Katrine
jan 2012
Følger: 62 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 12 Svar: 280
Jeg var på formiddagstur med dressurmusen og min veninde på hendes fjordhest Det var lækkert med nogle gode galopture op ad bakker, og en enkelt træstamme der bare bad om at blive hoppet over
Min store fyr blev redet i dressur på udendørsbanen og min lille Føllefyr var ude at ride i rigtigt blæsevejr for første gang (han har haft rytter på ryggen omkring 12 gange) - de var begge fuldstændig ligeglade med blæsten
okt 2010
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 172
okt 2012
Følger: 63 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 168
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Min egen blev bare skridtet en god halv time
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Så det bliver godt, at komme der ud imorgen!
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
okt 2010
Til Black & Pika
Spændende med følle - du har ikke nogle billeder? De små føl er jo ikke til at stå for ^^
Til Tindur
Årgh, hvor lyder det øv.. Rigtig god bedring!
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.420
Overvejede godt nok om det var muligt at ride på banen med det blæsevejr og da det begyndte også at regne, var hesten ikke helt tilfreds. Heldigvis holdt det op igen så vi fik trænet noget god galop forbi de farlige kasser, der er flyttet ind ved siden af ridebanen.
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Ponyen gik med i rideskolen og blev motioneret lidt der ^^. Hun og eleverne var bare så dygtige i dag!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Venter et tæppe om et par dage, der matcher underlaget med samme bling
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 288 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.723
okt 2010
Til Krikken:
Hvor ser hun godt ud - man kan aldrig få for meget bling
Til Jo & Waikato:
Held og lykke med ham! Jeg håber ikke, at det er alt for alvorligt
mar 2011
Følger: 58 Følgere: 200 Heste: 9 Svar: 2.043
Det gik SÅ godt!
Min hest har haft problemer med at løbe og blive flad. Det har vi allerede nogenlunde styr på.
Vi sprang stor vandgrav for første gang, og så kold som min hest er, glor hun slet ikke!
Det samme med det brospring der er.
I sidste bane sprang vi 90-105 på bane, for første gang. (Første gang, fordi vi ikke før har fået undervisning, og derfor ikke var sikre i den højde)
Vi sprang banen, uden bomme overhovedet! Er så stolt af hesti.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Hun kommer med hesten til det ridecenter hvor vi rider.
Så jeg skal bare møde op.
Efter en gang opsadling og knævren om verdenssituationen, så står den for mit vedkommende på longering af den unge. Først bare i trensen rundt i skridt, trav og galop. Så får han indspændinger på og så skridt, trav og galop igen. Imens får min veninde redet skridt, trav og galop.
Efter 20 min. ca +/-, så skal min veninde og hendes hest være støttepædagoger. Jeg skal op og hænge på siden og lader hesten skridte afsted, med min veninde og hesten i nærheden.
Når vi har skridtet en halv runde, så hopper jeg ned, og går ned skamlen og sætter mig helt op. Så skridter vi rundt på bedste elevhestmanér.. Når vi har skridtet en runde eller to, så drejer min veninde af, og så rider vi begge lidt trav inden vi skridter af. Her trækker jeg den unge..
Så rigtig ungheste-ridning.. Bare frem, let kontakt fortil, et par gange skråt igennem. Men ellers bare langsider og ligeudretning. Balancen er = 0, så ofte er det halvvejs slangelinjer vi laver på langsiderne.. xD
Men han er så dygtig..
Dog bliver det sjovere når han begynder at have lidt mere balance og bliver noget mere styrbar..
mar 2009
Følger: 40 Følgere: 831 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 372
Jeres dag med krikkerne?