880 visninger
|
Oprettet:
Lyver om for høje klasser {{forumTopicSubject}}
Jeg synes det er så mærkeligt, at nogle folk på HG lyver om hvilke klasser de rider til stævner. Hvorfor skrive at man rider MB-stævner, når alle og en hver kan se at hverken hest eller rytter er dygtige nok? Selvom man ikke rider høje klasser kan man da sagtens have en skøn hest og nogle dejlige tider med den. Det bliver vel ikke en 'bedre' hest af den grund.
Vær tilfredse med jeres heste. Den er jo ikke mindre værd for dig, fordi den ikke rider høje klasser
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.570
Jeg har det langt værre med dem, der gør det i salgs annoncer, og det er der desværre en del der gør
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
Sådan noget pisser mig af. at de skriver i deres profiler at de rider højere stævner end de gør, er vel deres valg..
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 979
eller at den måske har gået en enkelt MB som de skriver for 5 år siden til 52 %
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.570
De skriver den har gået alle M klasser i dressur med gode %, men når man kigger har den gået lidt LA, og med 51-61%, og over 57% er kun de små klasser.
Men jeg bliver også lige nød til at sige, at infosport ikke altid er helt rigtig, Ganis har stået til nogle stævner på Sjælland med Linda, men de har aldrig forladt fastlandet
Lyver om for høje klasser