Hjælp! Min aflastningssøster lyver for mig ;/ {{forumTopicSubject}}
Hey HG'er jeg har brug for jeres hjælp, for er så fortvivlet og ved ik hvad jeg skal gøre. Jeg kommer ved en familie hver 3. weekend, da jeg bor i plejefamilie til hverdag. Min aflastingsfamile (der hvor jeg er hver 3. weekend) har så en datter på 14 år, vi kalder hende M. M og jeg havde det rigtig godt sammen i starten og jeg så hende som en søster, men nu er det begyndt at gå ned af bakke, fordi at hun lyver rigtig meget overfor mig. f. eks. der var en dag hvor jeg skriver til hende at jeg gerne vil konfirmeres igen. hun spørger så hvorfor og jeg svare ,fordi at det var en god dag. så kommer der en besked hvor der står: Ja det vil du kun pga pengene!... det er så typisk dig! jeg bliver chokket og spørger så hvorfor HUN vil konfirmeres, hvorpå at hun påstår at det er fordi hun er kristen, hvilket virkelig ikke passer! så skete der det at for en lille uge siden logger jeg på msn, og så har M skrevet på sin status derinde: Har fået en meget svær depression... så magter intet. Jeg skriver med det samme til hende for at hører hvad der er sket, men hun vil ikke snakke om det. jeg spørger så hvordan hun ved at hun har en svær depression, og hun svare at det har en masse test sagt. jeg spørger så igen, hvor hun har fået taget de test, og hun skriver tilbage, at hun fandt dem på nettet. Jeg bliver bekymret da jeg finder ud af at hendes forældre ik ved noget, så jeg vælger at sige det til min plejemor som ringer til M's mor. Hendes mor ved så intet om det her, og det gør mig rigtig sur! M's mor ringer så senere på aftenen og siger at nu har hun snakket med M og M har IKKE en depression, men er rigtig ked af at de skal flytte. Og igen er der noget der ikke hænger sammen, fordi at hver gang jeg var hjemme ved dem, ville M gerne flytte, fordi hun ik havde nogle venner i skolen, men det vil hun ikke nu, fordi at nu har hun vænnet sig til ikke at have nogle venner. og tilsidst: Vi har begge en profil på Faceup.dk, jeg går så ind under hendes profil igår og der har hun skrevet: seksuallitet: Bi :3. jeg bliver meget mistænkelig og konfrontere hende med det, men hun ville ikke snakke om det, hvliket jeg acceptere, men da jeg er på vej i seng skriver M til mig: "har været det i ca. 3 år uden at vide det xD" jeg svare ik men går i seng. kære venner, hjælp mig
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
For mig lyder det som en typisk teenager der bare lige skal finde ud af sagerne. Så lad være med at køre i det.
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.374
opmærksomhedstrængene vil jeg sige at hun er og lad værre at tage dig af hende når hun lyver, så må du ignorere hende og lade hende værre så længe hun ikke kan opføre sig ordenligt. hun lyder en anelse jaluox også?
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 122 Svar: 659
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
nov 2006
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.507
nov 2006
Hjælp! Min aflastningssøster lyver for mig ;/