{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

ifolet meget træt {{forumTopicSubject}}

hej derude

jeg red igår min hoppe og hun var ik så gald for det så vi tog en meget kort tur idag har hun så bare stået og hængt og maden har ik rigtigt været det helt store hit som det eller plejer følet sparkede meget i morges og hun har det meste af dagen enten stået og hængt eller lagt og sovet har dog både spist sit hø og mad enden middag. tror i det er ved at være tid?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ifolet meget træt
  • #1   16. mar 2010 For mig lyder det som om det snart er tid. Spændende!

Jeg ville give hende fri fra al ridning og bare hygge med hende.

• #2   16. mar 2010 Burde du ikke vide om det snart er tid ?

• #3   16. mar 2010 hun er sat til dn 22apil og det er hendes 6 føl og to gang kommet med tvillinger. for 2 dage red vi hende os og hun var glad og løb og bukkede som hun plejer men i dag er hun meget underlig.. men der er intet og se på hende yver andet end at det er stort men det har det været længe skal lige siges at det er første gang jeg selv har en hest der er i folet

• #4   16. mar 2010 Spørg dyrlægen, måske bukkeriet kan have rykket føllet.

• #5   16. mar 2010 dr dyr er ik til meget hjælp ingen af dem har ringet til 3 forskellinge og de siger så længe der ik er noget at se på yveret og ik sveder så siger de at det kommer når det kommer

• #6   16. mar 2010 altså jeg vil give hende fri til hun har fået føllet måske skridte en tur men uden sadle.... ved ikke hvor gammel du er men prøv at se et menneske når det er et måned før de skal føde...... !!! De hopper heller ikke rundt... men held og lykke

• #7   16. mar 2010 jeg er simpelthen måløs over et en pige på 22 år spørger som en på 13.... du burde da sætte dig lidt ind i hestens anatomi, følletsudvikling mm når du har en ifolet hoppe.

let motion er hvad der anbefales når de er så langt henne.... det vil altså sige en god skridttur eller lign. hun har måske enda bukket, for at gøre dig opmærksom på at hun ikke magtede hvad du bad hende om....

du kan ikke forvente at dyrlægen kan sige noget som helst ud fra dit tlf opkald... hvis du er i tvirvl bør du ofre et BESØG fra dyrlægen.

• #8   16. mar 2010 nu er det altså på mark hun gør det så slap lige af.. har faktisk sat mig ind i det.. hun er altså ik i fuld ridning på nogen måde vi skridter sq kun tur engang i mellem.. dr dyr der ingen grunder til at komme så længe heste har det godt

• #9   16. mar 2010 desunden er der overhovedet ingen tegn til at hun skal fole.. har meget mere forstand på køer det indrømer jeg men helt ærlig der er da ingen grund til at skrive sådan til mig. jeg siger alt heller få dr dyr ud engang formeget end en gang for lidt. mine heste bliver altså passet med alt og min mand er landmænd så det skal nok gå men ville sådan set bare høre om der var andre af jer der havde fået den opførelse fra deres hest som ellers plejer at være frisk også selv om hun er i fol

• #10   16. mar 2010 du skrev: for 2 dage red vi hende os og hun var glad og løb og bukkede som hun plejer.... det lyder ikke som en skridttur.

men syntes at din dyrlæge burde komme ud, hvis hun virker nedtrykt, og er gået fra sit foder... det er ikke særligt heldigt at en højdrægtig hoppe ikke spiser.

Kommentér på:
ifolet meget træt

Annonce