{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Styrt s; {{forumTopicSubject}}

Ja havde et remlig sygt styrt i dag s;
Det er et dobbelt med 2 gallop spring, det sidste spring
er en okser på omkring 115, jeg rider hen til det første spring det kommer vi fint over. Hun bakker så lidt af da vi rider vidre giver hende et lille tjat, så hun kommer frem. Jeg kaster mig så frem, og hun stoppermså op, men vælger at springe afligevel. Hun kan jo ikke rigtig springe stående og remler det hele ned, jeg lander først og så kommer hun til at læge oven på mig s; Hun remmer min mave, heldig vis har jeg spring vest på, og det tager hele slaget. Da hun så rejser sig, træder hun på mit lår, og har nu, en hud afskrabning og et blåt mærke. Men hun står helt og ryster bag efter s; Og jeg ligger også og ryster, for er total i chok, men kommer da op på hesten igen. Vi skal så tage springet igen og hun er bange for det. Men vi kommer over det 2 gange d: Så det var jo 100 % en rytter fejl! Men så ser man da meningen i ride hjelm og spring vest!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrt s;
  • #1   3. nov 2009 Godt der ikke skete mere (;

• #2   3. nov 2009 Ja, det var fanme billigt sluppet! Og der sketet slet ikke noget med Adima smiley

• #3   3. nov 2009 Uha da :s

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #4   3. nov 2009 Godt at der ikke skete mere smiley
    Jeg faldt på min cykel i dag, jeg skulle dreje, på en ret befærdet vej, vinden tager fat i min cykel og BUM så ligger jeg der. Var det sket 10 sekunder senere var jeg blevet kørt over af en bil, da der kom en omkring 50 meter bag mig, der nåede at køre udenom.
    Jeg rejser mig, kører hjem og på hjemvejen ser jeg sku en død/besvimet mand der ligger midt på jorden hvor der står to mennesker og snakker ved siden af (tror de ville ringe til hospitalet eller noget)
    Gal, lidt creepy, for i sidste tirsdag så jeg en dame blive kørt ud fra sit hus på en båre, hun var også enten død eller besvimet :S Det er præcis en uge siden.

• #5   4. nov 2009 For et halvt år siden væltede jeg også bagover med en hest. vi var i longe fordi den skulle trænes til at være longehest, og så nægter den at gå fremad. Jeg presser hende lidt, og på et sekund rejser hun sig og går dirkete bagover - hun står ikke engang og forsøger at holde balancen, og vipper direkte bagover! Har senere fået afvide at jeg skubbede hende væk inden vi ramte jorden, så hun landede ved siden af mig, men oven på mit ben. Da hun så skulle op, slår hun halsen ind i mit hovede og bøjer skyggen på ridehjelem. Og så bukker hun allers bare afsted med ørerne fremme. jeg landede 10 cm fra en af de tykke telefonpæle vi har til at ligge rundt om banen. havde jeg ramt den var jeg blevet hjernedød.
    Jeg slap med en let hjernerystning, og lægerne var overraskede over hvor heldig jeg havde været smiley kunne nemt have brækket næsen og bøjet nogle ribben o.lign.

men godt at du har var heldig, og at der ikke skete mere

• #6   4. nov 2009 Meget heldig d:

Kommentér på:
Styrt s;

Annonce