30. jul 2008 Følger: 254 Følgere: 205 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 1.740
styrt i vandet s'; {{forumTopicSubject}}
jeg og Pathie var på stranden i dag for første gang han var så sød vi kunne skridte for lange tøjler han gik lige ud i vandet og var bare deeejlig! :')<3 vi skulle bare skridte ude i vandet og trave lidt, vi havde travet to "runder" (altså frem og tilbage) og så ville jeg skridte og så hjem igen, men så blev han for ivrig og ville kun galopere og så styrtede han jeg fik lavet en salto og bam ned i vandet og på en sten s: pathie han sprang op og løb. da jeg så ham løbe med vejen blev jeg SÅ bange for hovedvejen er der jo så jeg springer op og løber alt hvad jeg kunne med min brækkede tå. det viste sig at han løb direkte hjem og spise græs. da jeg så ham råbte jeg bare Pathie! og så tog vi alt udstyr af og så om han var halt men det var han ikke :') og så fik han en masse gulrøder og lidt mad så hyggede vi bare med ham
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
men avs for en tur for dig
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.108
-Ikke for at kritisere dig, men er det ikke også lidt modigt at trave første gang man prøver det? det lyder ikke som om der var andre med. Har engang læst at man altid skal være sammen med andre når man rider i vandet:)
Men håber ikke at du er belvet bange for at prøve den engang mere:D
jul 2008
Følger: 254 Følgere: 205 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 1.740
ja han synes det var skide skægt
Cecillie L
vi var 5 der var af sted der nede, og alle de andre travede o.s.v. så han skulle få lov til at prøve vor det var ikke dybt
tror godt vi tør komme der ned igen
Rosalina og ChokoladekikseneXD K
ja det gjorde lidt ondt, ja jeg var så gllad for at se han var okay :')
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.108
styrt i vandet s';