{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

købe sin gamle hest tilbage???? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt at få min gamle pony tilbage. Jeg solgte ham for 2år siden til august. da kæresten og ejg gik fra hinanden.

Men nu ønsker hans ejer at sælge ham, og har spurgt om jeg er interesseret. og JA det er ejg for han var min lille baby.

Men kan Charlie huske mig efter 2 år?

Gode og dårlige ting ved a t købe sin gamle hest igen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købe sin gamle hest tilbage????
  • #1   28. maj 2009 Selvfølgelig ka den huske dig

• #2   28. maj 2009 Det negative kan være at hesten ikke med sikkerhed er den sammen hest som da du solgte den, det kan også være dig der har ændret dig.
    Det positive er man får sin lille elskede hyp tilbage smiley

• #3   28. maj 2009 hesten kan godt huske dig. jeg købte min hest Magya for 7 år siden og den gamle ejer kom til hendes fødselsdag hvert år. og magya vidste udemærket hvem hun var

• #4   28. maj 2009 han var 2 år da jeg solgte ham. sød og nem a t omgås. nu er han så 4 år og skal efter signe være sød og nem endnu. de sige r han e r godt skolet, og ja jeg arbejdet med ham hver dag fra han var 1år gammel.

vi trænede HMS og hyggede på folden.

skal ud og besøge ham lørdag

• #5   28. maj 2009 Jeg lånte min solgte hest hjem efter 2 år og ingen tvivl om at han vidste hvem jeg var...

• #6   28. maj 2009 Lyt til din egen fornemmelse - den ved trods alt bedst smiley

• #7   28. maj 2009 Det vil ejg gøre pia. Nu besøger eg ham, og ser og vores kemi er den samme

• #8   28. maj 2009 Hvis i havde et godt forhold og gjorde alt for hinanden ved jeg den kan huske dig. smiley smiley

• #9   28. maj 2009 Jeg købte min gamle hest tilbage, godt nok kun efter et halvt år, men hun var blevet gangsat og det hele, havde da ændret sig, men hun er stadig min baby.. og ingen tvivl om at hun kan kende mig. Hun kunne også kende min veninde, som trods alt ikke har arbejdet med hende særlig meget... kan kun se fordele ved at købe hesten tilbage, hvis man har plads til den både økonomisk, plads mæssigt og tidsmæssigt smiley

• #10   28. maj 2009 Vi havde et super forhold. det var altid ham der vrinskede først når man kom i stalden, han fulgte en som en hund, elskede når vi legede med aerobic bold, tæpper, flagrende ting, plastik, løsspring., Gik ture eller bare striglede.
    Han var altid den første der kom ind fra fold da han kom hen til ledet.
    jeg lærte ham at bære sadle og trense og vi gjorde alt sammen og savner ham enormt.

så spændt på at se ham. nu e r han jo ikke plag mere.

• #11   28. maj 2009 bliver virkelig spænende for dig-. som sagt, hvis du har økonomien, pladsen og tiden til det synes jeg du skal købe ham tilbage.

• #12   28. maj 2009 Ja jeg har købt 2 forskellige heste tilbage, begge er blevet solgt igen. Jeg vil ikke igen købe en hest tilbage, eller jeg vil sige, jeg vil tænke mig rigtigt godt om.
    Begge gange har der været en grund til at jeg solgte første gang, og det var sammen grund til at jeg solgte dem anden gang. Begge gange har jeg tænkt på mine følesler for hesten da jeg købte tilbage, og har købt dem fordi jeg savnede dem.
    De 2 heste har begge en stor plads i mit hjerte, og jeg vil græde i flere dage hvis de kommer tilsalg igen. Men nej, der var en grund til at jeg solgte, og den grund vil ikke ænder sig fordi jeg køber dem tilbage igen.

• #13   29. maj 2009 Wow, da jeg kom ind i stalden på mors, fløjtede jeg efter min lille dreng, han fløj op og vendte sig hurtigt og der kom de t gladeste vrinsk. Han var så glad og blev helt mut da ejg gik. men nu kommer han med mig resten af hans liv.

Kommentér på:
købe sin gamle hest tilbage????

Annonce