{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Opstaldning eller hjemme? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg står i denne situation, at jeg ikke ved om jeg skal få min hest opstaldet, eller beholde ham hjemme som jeg hele tiden har haft?

Problemet ved at have ham hjemme er, at vi ikke har facilliteterne til at ride, og når jeg så skal ud og ride skal vi køre til et ridehus - Dvs. jeg er afhængig af en af mine forældre.
Jeg har bare på fornæmmelsen at vores tætte forhold vil blive dårligere hvis han bliver opstaldet, da det så også er mange andre end mig der håndtere ham smiley -Eller, hvad ved jeg, gør det dét?

Hva ville i foretrække og anbefale - Hvad syntes i er bedst? smiley

- Michelle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning eller hjemme?
  • #1   9. maj 2009 Jeg har haft Rony opstaldet 3 steder på de 3 år jeg nu har haft ham, og foretrækker 100% at have ham hjemme.. For man er endnu engang altid overbevist om at den eneste der kan passe på sin hest er en selv smiley

• #2   9. maj 2009 Ja, nemlig...

Men jeg har stadig intet sted at ride herhjemme, så jeg kommer kun ud med Chateau 2 gange om ugen, hvis ikke mindre smiley

Jeg har måske fundet et sted enten i kværndrup (har selv boet i byen 1 6år, bor nu ca. 8km derfra) eller i Gudbjerg (10km fra hvor jeg bor nu, kan samtidig arbejde der og tjene lidt :o))

Så, ved ikke..

• #3   9. maj 2009 Kunne jeg have min hjemme gjorde jeg det!

Det er SÅ meget nemmer hvis man havde dem ude i baghaven end at skulle tage den "lange" vej ud til dem.

• #4   9. maj 2009 Jeg er lykkelig for at have dem hjemme.

Er der ikke et sted i nærheden, hvor der er ridebane/ridehus ?

• #5   9. maj 2009 Jeg har i perioder haft mine opstaldet ude, sådan for at give et break for mig, men må indrømme at jeg ikke kan få smilet ned igen når de først kommer hjem igen!

Må indrømme at det er godt at være ude, men 100 gang bedre at være hjemme! Du oplever en helt anden side af din hest, når du har den så tæt på og det er virkelig fantastisk! smiley

• #6   9. maj 2009 Kunne jeg have min hest hjemme ville jeg være ovenud lykkelig også hvis jeg ikke havde de rette faciliteter. Man må ride det man kan.

Kommentér på:
Opstaldning eller hjemme?

Annonce