29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Puha, ben over boks dør {{forumTopicSubject}}
Havde min lille hyps inde og stå et par timer i boks idag mens vi ventede på dyrelægen (hun har noget dårlig mave).. dette passer ikke damen da hun står i løsdrift normalt.. så hun prøver at få min opmærksomhed hele tiden ved at slå på boksdøren med det ene forben..
Hun har ret god skulde frihed og står når hun keder sig og laver nærmest store spanske skridt med det ene forben..
Pludseligt lykkedes det hende at smide det ene forben over boks dørens kant og så hang hun jo der (lågen er vel 115-120 cm og min hyps 140-145 cm..
Heldigvis så tog hun det helt roligt og vi (mig og en veninde) kunne tage i benet og løfte hende ned der fra uden en skræmme
Men tænk lige hvis hun var gået i panik tør ikke tænke på hvad der så kunne være sket... tossede hest at skulle have benet helt der op..
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 346
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Helena M: Jeg har også haft en plag der hoppede ud af boksen hele tiden, så hævede vi boksens højde, og da den forsøgte hang den fast med bagbenene så min far måtte løfte den ned.. men den forsøgte heldigvis aldrig igen efter det..
Puha, ben over boks dør