SKRIG!!! Det værste der Q ske!! {{forumTopicSubject}}
Nu skal jeg fortælle:
Vi skulle på tur og jeg ville trække Prins, så vi går afsted op til skoven og V nogen vi kender oppe i skoven, mens hestene står i haven.
Prins står alene i hjørnet af haven som mere ligner en lysning, og pludselig er de andre heste væk.. Helt væk som om de aldrig havde været der.. Da jeg går hen mod ham løber han hen til mig, og man kan se der erkunster i hovedet på han og han galopere forbi mig, og ud på vejen..
Der står nogle studenter i sorte kapper, de prøver at få fat på ham og da han går hen til dem, jager de ham væk, op af en bakke, med togskinner..
Jeg r løbet efter ham og falder på knæ med armene strak frem mod ham mens tårene stømmer ned af mine kinder.
Toget kommer.... Prins bliver kørt ned...
Og nu har de kloge hoveder nok regnet ud at det her var et mareridt af den værste slags som jeg vågnede tudene op fra..
Andre som har drømt noget lignende??
Ka godt være det lyder lidt skørt, men jeg har ikke lyst til at drømme det igen, og så skal man jo bare fortælle om det..
Nej, det jeg enelig bare ville, + alt det andet, var at i skulle se drengenes nye billeder på min profil..
hehe..
knzz Jane
ps. jeg v godt jeg er tosset...
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 699
Ja.. jeg har læst det... Ve godt hva du mener, jeg var på tur med en veninde, hun blev smidt af og ponyen løb dirkte ud på vejen lige inden der kom en lastbil og mega mange biler!!
Men der skete heldivis ikke noget ud over ckoket..
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
nov 2004
Følger: 92 Følgere: 91 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 39
SKRIG!!! Det værste der Q ske!!