{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Dårligt opstaldningssted.... {{forumTopicSubject}}

Vi står et sted med vores heste som egentlig er et super dejligt sted, bortset fra at de glemmer at vedligeholde ridebanerne.. Jeg har kommenteret flere gange at banen i ridehuset er for dårlig (alle andre i stalden er enige, de tør bare ikke åbne munden). (på et tidspunkt fjernede de alt sand fra hovslaget for at gøre barrieren mere skrå, men der er bare ikke sket en skid....) Begge baner er lagt på meget store sten og murbrokker som jo kommer op, jo mere de kører på den. og jo mere de kører på den, jo mere hård bliver den.... når de så vander, så er der 3 store sump områder i ridehuset, her kan man så heller ikke bruge ridehuset....
Jeg samler sten op hver gang vi bruger ridehuset, men forleden var det dråben.... min datter faldt af ned på en stor sten og slog hoften,armen og tommelfingeren. Bla også pga den meget hårde bund uden elastisitet..... Jeg snakkede så med den meget unge pige der styrer stalden om at det altså ikke kan være rigtigt at man skal komme til skade, jeg betaler altså for det og så skal det også være i orden.... Jeg ved godt at man bruger det på egen risiko, men når man betaler mange penge for at stå et sted med ridehus så skal det altså også kunne bruges....
Jeg har så informeret om at jeg har fundet et andet sted til mine heste og nu er der pludselig ingen der vil lukke mine heste ud mere.... vi hjælper hinanden med det og jeg har hjulpet med de andre et par gange i denne uge, tak for l... ...... Nu skal det så gå ud over mine heste også...... Det skal lige siges at der er næsten ingen opstaldere, alle har forladt den synkende skude, så det er ikke nemt at få hjælp..... godt vi flytter hestene...
Jeg er lidt nervøs for mine heste.... man ved sgu ikke hvad de kan finde på og jeg har hørt at de har gemt folks heste før..... Jeg skulle nok aldrig have flyttet dem derud, men hørt efter det dårlige ry de havde..jeg ville bare danne min egen mening og det har jeg fået det må jeg sige............ super synd for jeg synes det er et fint sted og flinke opstaldere (de få er er tilbage), det sted kunne være så fint....
Jeg skulle bare lige have luft.... Blev bare så tosset over at mine heste ikke kunne blive lukket ud, jeg spurgte en om han ville men det kunne han ikke da han skulle lukke alle de andre ud..... altså undskyld mig.... 2 fra eller til og han plejer altså at være sød til at hjælpe.... synd han er under deres "tøffel". Ej okay nu er der altså også hele 100 meter hen til folden..... bræk.
Jeg kan desværre ikke sige navnet på gården jeg bestemt ikke anbefaler. men det er i Haderslev, så tror jeg alle ved hvor det er....... Men jeg behøver nu heller ikke give dem et dårligt ry, det klarer de fint selv....

Nå men heldigvis har jeg da fået en sød kollega til at lukke mine basser ud i morgen...... Så de ikke skal stå inde det halve af dagen....

Nå, men håber i får bare lidt ud af det her.... er der andre der har stået et rigtigt lorte sted? Jeg gider ikke alt det fis...jeg vil bare hygge mig med min datter og vores heste og så ride uden At man kommer til skade..... heldigvis brækkede hun da ikke hoften, for det kunne hun nemt have gjort......................

alt det her skrev jeg forleden og nu er mine heste heldigvis flyttet..... men nu har de så valgt at tage noget hø i forvarring, som jeg har solgt til en fordi de ikke mener mine bokse er gjort ordentælig rent. Det er de og jeg har vidner...... det hø kan de jo ikke røre , da de jo som sagt ikke er mit mere men solgt. Nu vil jeg kalde det tyveri.......

Godt hestene er væk, ellers havde de nok taget dem i forvarring og gemt dem, det var jo det jeg var bange for og derfor flyttede dem før tid uden at give dem besked....

Jeg håber virkelig ikke at andre falder i den fælde derude......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt opstaldningssted....
Kommentér på:
Dårligt opstaldningssted....

Annonce