Hårdt at flytte hesten. tudemarie. {{forumTopicSubject}}
Jeg har været oppe og kigge opstaldningssted, og er helt overbevist om at der skal jeg op og stå :-)! Men da jeg skulle op til min hest idag, kom det mindre fede jo; Jeg skulle jo fortælle ejeren af det sted min hest står nu, at jeg flytter.
Det skal lige siges, at de ejere har gjort ALT for min hest. De har fodret enormt meget på hende da hun var undervægtigt, da hun stod stille pga. skade lukkede ejeren hende ud hver morgen, hvilket de normalt ikke tilbyder, og fodrede selvom det ikke var i den periode. Jerg kan nævne 100 flere ting, men de har bare altid passet så godt på min hest, og været der, hvis man havde brug for dem.
Så da jeg kommer derop idag, får jeg fat i en af ejerne, og fortæller hende det. Og om jeg ikke giver mig til at tude?! Puhaaaa. Havde det bare SÅ dårligt med det, virkelig.
Skulle bare lige ud med det - håber i kan bære over.
Der er flere grunde til at jeg har valgt at flytte. Hvis det er noget i virkelig gerne vil vide, så må i jo spørge, men det var ikke derfor jeg oprettede emnet ..
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Desuden, så kunne jeg vis jeg flyttede, komme i HELT nybygget stald, med ridehus.
dec 2006
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
Det er virkelig med tåre i øjnene at jeg flytter hende, men det er bare blevet for dyrt og savner at have nogle at ride med.. Men det er klart det bedste sted jeg nogensinde har stået og heldigvis kan jeg komme tilbage igen, hvis det ikke går det nye sted.
dec 2006
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
På en måde, synes jeg det er godt du græd. Så kunne ejeren også se, at du virkelig har været glad for det!
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
min mor fortalte det til dem der har gården, men det var knap så hårdt baseret på de sidste par hændelser inden jeg "valgte" at flytte og så fordi de havde solgt gården og selv skulle flytte
men der var ALT for mange ting der talte for, at jeg måtte flytte derfra
og jeg har ikke fortrudt det!
dog er det lidt mærkeligt at jeg bor lige ved siden af mit gamle sted Men heldigvis kan jeg så stadig se Pernille og Jeanette engang imellem
Hårdt at flytte hesten. tudemarie.