{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest svær at stoppe..
  • #1   12. apr 2008 jep, har samme problem med min hest.. ligeså snart HESTEN sætter farten op, uden du beder den om det.. skal du sætte den i skridt.. ogskridte lidt, og så trave igen.. og sådan skal du blive ved..

  • #2   12. apr 2008 Den er bare svær at sætte ned i skridt..

  • #3   12. apr 2008 HELE parader og overgange !! en masse årgange til skridt og trave igen husk at rose ! og også nogen gange hele parader!

  • #4   12. apr 2008 også når den traver fint, så lav en årgang til skridt, rose og trave igen med det samme.. hvis den så styrter af sted i traven sætter du dig rungt i sædet og laver en HEL parade evt. tilbagetrædning. roser og frem i trav smiley øv det, hele tiden!

  • #5   12. apr 2008 det er derfor du skal gøre det ligeså snart den sætte farten det mindste op.. og hvis dne er svær, skal du ta hårdt i den så den stopper første gang.. sider du bare hele tiden og tager halvt i den, så bliver den dårligere i munden..

  • #6   12. apr 2008 Som Spis mere hest siger - jeg vil blot tilføje en lille detalje.. Hvis hesten ikke stopper med det sammen tegnet er givet, så bakker du og du bliver ved indtil din hest ikke længere giver modstand.. Så går du frem i skridt, stopper - frem i skridt - stopper ´- og hver eneste gang den ikke stopper når du beder den om det , så bakker du om du så skal bakke en bane rundt, - . Men du skal huske at dine tegn skal være tydelige. Og pas på ikke at blande dine tegn. ET tegn har kun EN reaktion, ellers bliver hesten forvirret..

  • #7   12. apr 2008 Det er ikke sjovt at ride en hest hvor bremserne svigter. Hop af din hest og lær den fra jorden af at stoppe på feks " STÅ" eller lær din i longe at sætte farten ned i trav ved feks " prr" så ville det være nemmere for sig at få den til at stoppe fra ryggen af når den kan komandoen fra joden. Jeg brugte hele 2 månder på at lære min hest fra jorden at stoppe på "stå" i dag kan jeg ride i grime og bare sige " stå" og så stopper hun.

  • #8   12. apr 2008 rid i volter mindre og mindree

Kommentér på:
Hest svær at stoppe..

Annonce