Hun vanrøgter sine heste del 3 {{forumTopicSubject}}
Hold kæft hvor er jeg rasende. Ikke nok med at jeg hader vores lorte systemer i danmark og vores svagpisser strafferammer...Unskyld mit sprog.
Dyrenes beskyttelse kom ud og så på de heste som jeg havde anmeld. Min mors kæreste var hjemme og tog i mod dem ( damen fra dyrens beskyttelse ringede til mig bagefter og fortalte det ) De havde igen ikke været ude i 2 dage da de så dem men min mors kæreste sagde at de kom ud hver dag og ast de fik ordnet hove 2 gange om året og at den ene hest altid havde tygget dårligt. Det er jo løgn. Dem fra dyreværnet så lige kort på dem alle sammen og ingen så at den ene hest havde kløet alt pelsen af på bagparten og min mors kæreste fortalte dem det jo hellere ikke. Så tog de af sted igen. Damen ringede og sagde at alt så fint ud og at ejg ikke burde have meldt dem. Jeg sprugte om de ikke havde øjne i hovedet og sagde hvad de bla havde at sige til at den ene næsten ingen pels har. Så siger hun sku " pels, den havde da masser af pels, ingen af hestene manlgede pels eller havde baer pletter " jeg var lige ved at eksplodere. Jeg er sku da ikke dum og har øjne i hovedet. Hun blev ved med at påstå at alle så normale ud og at jeg sikkert bare havde set at de fælede. Jeg var ved at tude af raseri. Bla fordi de hun nægtede at en af dem manglede pels på hele bagparten. Er hun blind eller hvad? Hun sagde at det er i orden at heste står inde i 3 døgn når det er dårligt vejr. Fat det dog kvindemennesker det er jo ikke kun når det er dårligt vejr. Det er også om sommeren i 20 graders varme at de står inde i 3 døgn. Kvinden sluttede af med at spørge hvilken type hest jeg selv havde og da jeg svarede islænder sagde hun " jamen islænder rytter har jo et helt andet syn på heste som vi andre hestemennesker ikke kan se " og så sluttede hun med " og i øvrigt næste gang du ringer så skal hestene lægge ned og ikke kunne rejse sig før vi kommer og sådan er det generalt " ...................Jeg er måløs og rasende over behandlingen. Var i første omgang forundret over at de ville se på sagen da jeg ringede til dem i første omgang da jeg som tidligere skrevet kun har dårlig efaring med dyreværent. Det er nu blevet bekræftet og næste gang jeg ser vanrøgt så er jeg fristet til at sige at jeg IKKE ringer. Min mor og hendes kæreset er stadig lige rasende og nu også hånlige. Så hvad har jeg fået ud af det? IKKE EN SKID ANDET END EN MASSE BALLADE, SVINERI OG HÅN OG NEDGØRELSE, URETFÆRDIG BEHANDLING OG LATTERLIGGØRESLE OG EN MILLION TÅRE.
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Hvad med at sende en dyrlæge derud, som du stoler meget på.. så har du en dyrlæges udsagn??
mar 2004
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 248 Svar: 824
Sådan noget kan jeg bare slet ikk ta' . HOLD DA KÆDT en kælling undskyld sproget ! Hun burde sku smadres med en hammer !
(UNDSKYLD) kunne ikk lade være, men hallo? En hest kan sku da godt lide bare fordi den ikk ligger ned og er ved at dø? Hold da kæft kan godt forstå du er rasende !
Også især at hun skal lyde så sippet overfor dig !
dec 2005
Følger: 135 Følgere: 138 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 648
Jeg kan godt forstå du blive sur over at hun ikke kigger ordenligt på hestene og ikke lytter til dig men tror også kun at det er hvis hesten ikke får foder og vand at der bliver gjort noget..
dec 2005
Følger: 135 Følgere: 138 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 648
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
Men igen der skal så meget til før der bliver gjort noget og som en skriver, så længe der er foder og vand ja så skal hestene åbenbart ligge ned inden man bliver taget alvorlig.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
maj 2007
Følger: 75 Følgere: 88 Heste: 10 Emner: 148 Svar: 1.984
Det kan da ikke være rigtigt at hesten skal være på randen til at dø før de gider lette røven og gøre noget ved det!
Jeg kan godt forstå du bliver sur og gal over det og det er squ da også mega synd for dyrene!
jan 2008
Følger: 53 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 432
Det er ufatteligt at dyrene, generelt over hele verden,skal være nærmest døden nær FØR nogen begynder at tage det alvorligt! Det burde simpelthen ikke være tilfældet og hold da op hvor ville mange dyr få et meget bedre liv hvis de personer, som har retten til at få gjort noget ved det, rent faktisk også gjorde noget ved det og ikke bare lader stå til.
Får en rigtig "dårlig smag i munden" over det jeg har læst her og forstår udmærket at du er frustreret og ked af det.
Må sige jeg tager hatten af for dig, selv om det ikke gik som håbet. Der skal mod til for at få sig selv til at gøre det du har gjort.
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
sep 2006
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 128 Svar: 452
jeg har også oplevet at de ik ville gøre noget ved det, og poplitiet er sku også lige glade. !!
de menesker der ik er heste menesker tror sku altid hesten har det godt og de er da lige meget hvis al pelsen er faldet af eller de har et dypt sår, de kan jo bare klare sig selv.....
ja sådanne menesker har jeg også oplevet!
sep 2006
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 128 Svar: 452
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 110 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.557
iih hvor er det altså synd for dig ! men synes det var flot at du anmeldte det !
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 11
og mig som altid har haft så meget respekt for dyrenes beskyttelse..
nu er den da næsten røget..
har os fulgt med i dine indlæg,, det er da ufatteligt og mega trist,,
jeg vil os anbefale måske det med dyrelægen,, som "Team Damgård Stine" skriver..
ÅHH forstår dig godt
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Hun vanrøgter sine heste del 3