Stakkels lille hoppe.... {{forumTopicSubject}}
Min lille hoppe har været syg i dag... Snøft... Da jeg kom over til hende i dag lå hun ned, og det plejer hun ik.... Så jeg tog hende ud for at tjekke hende, men hun så fin ud. Så lukkede jeg hende ind i boksen igen, og hun smed sig hurtigt igen.... Hmmm.... Efter ca 15 min blev det meget værre. Man kunne se hun havde det a H til. Hendes øjne var meget matte, og hun var ik li så vågen og opmærksom som hun plejer.... Så ind og hive fat i telefonbogen og kalde dyredoktoren. Og ja, hun havde fået akut kolik, det lille pus.... Så hun fik lidt smertestillende. Men nu er hun frisk igen.... Heldigvis. Der er bare ik noget værre når ens lille hest har det dårligt....
Håber I alle har haft en fantastisk jul.... Kram....
sep 2004
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 122
Men det er godt at hører at hun er på benene igen
okt 2004
Følger: 102 Følgere: 97 Emner: 88 Svar: 573
hun skulle bare have 3 bedøvelser for at dyrelægen kunne lytte til hendes mave.. hun gik nemlig helt anok da hun så ham.. og det var ligefør det ikke var nok... hun var ved at vælte og alt muligt.. hun HADER virkelig dyrelæger.. men er der jo heller ikke noget at sige til når det er det eneste hun har haft at se til i s´nart 4 måneder...
feb 2004
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 49 Svar: 153
Stakkels lille hoppe....