{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Ked, min stakkels lille hest :´o( {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så skuffet og egentlig også lidt ked af det.
Jeg solgte min dejlige og sygdomsfri hoppe til en mor og hendes 11 årige datter på sjælland. Det gik bare så godt og vi havde kontakt hver dag, hvor hun fortalte vidt og bedt om hvordan Frille trives og i den dur. Lige pludselig ville de sende hende retur, fordi de ikke kunne finde en løsdrift, ja der var mange lige pludselige grunde til at det ikke kunne fungere. Da de fortæller det, sætter jeg hende til salg med det samme igen.
Hende som avlede hende og som jeg købte hende af, ringer så og siger at han har en køber til hende. En rigtig sød ældre dame nede i tyskland og hun vil få det som blommen i et æg. Vi bliver så enige om en pris og at han sørger for at få Frille hentet på Sjælland og hjem til ham. Så slap jeg for at skulle leje en trailer og bro penge osv. Så det var jo bare en super god aftale.
Nå men, da hun så kommer hjem til ham, ringer han og siger, at han har fået en syg hest ind af døren og han har haft dyrlæge til hende. Jeg giver ham så et nedslag på prisen. Han lover så, at frille skal afsted om 14 dage til tyskland (på daværende tidspunkt). Så det regner vi jo også med at hun kom.

For en uge siden, da vi var på Kreta, får jeg et opkald fra en dame på Fyn, som har Frille stående i sin stald. Damen har så læst Frilles profil herinde og fik et voldsomt chok. Hun havde intet fået af vide om Frilles sygdom og de forbehold der skal tages for at hesten har det godt.
Ja jeg fik da et lige så stort chok. Min lille pruhest, skulle da befinde sig i Tyskland ved en ældre rar dame. Næ nej, sådan gik det så ikke. Hende damen der ringede til mig, havde købt Frille igennem Per Thybo i Viborg. HVAD sker der lige !!!?
De har så valgt at sende retur til Viborg, da de ikke tør beholde hende.

Åhhh hvor jeg dog inderligt fortryder, at jeg ikke aflivede hende, så hun ikke ender som kastebold imellem en masse mennesker, der ikke for af vide hvad hun fejler. Alt det hun vil lide af den grund. (snøft)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ked, min stakkels lille hest :´o(
Kommentér på:
Ked, min stakkels lille hest :´o(

Annonce