stakkels min lille pige {{forumTopicSubject}}
Nu må jeg lige ud med det. min datters far og jeg gik fra hinanden for ca 5 år siden, og i den tid har jeg bare været en møg kælling, so , luder , og sindsyg, efter hans mening lige så snart jeg har prøvet at "diskutere" nogle ting omkring vores datter, det skal lige siges at hans forældre har hende mere end han har..
Nå men så her sidst hun skulle derned (hun var hos hans forældre igen igen)ringede hun hjem flere gange og brød sammen i gråd fordi hun ville hjem til mig..
Jeg blev så enig med hendes farmor om at vi skulle lave det sådan at hun selv får lov til aat vælge om hun vil derned eller ej..
Hun skulle så have været afsted i går, men det ville hun ikk, hendes far ringede så og spurgte om hun så ikk kom lørdag til søndag, men det ville hun heller ikk, så spurgte hun om han ikke ville komme og køre en tur med hende så de kunne hygge lidt alen og få en is eller tage på stranden, men han gad fandme ikk at køre fra skælskør og herop, for at køre tur med hende, og så ikk kunne få hende med hjem... Der blev hun noget ked...
Mit spørgsmål er så om det er mig der er komplet idiot, eller har han bare ikk nogen interesse i hende?
Sorry det blev lidt langt
Lonni
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 105
jan 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 66
Hans kæreste , som han så har været gift med og blevet skilt fra, og så er blevet kæreste med igen,har en dreng, som kun var et par mdr den gang de mødtes, betyder vist mere for ham, der kan han godt tage til diverse møder og til læge og på sygehus med, men min datter, der har han været ti 2 forældremøder, og det var imens ham og kæresten havde slået op....
Jeg ved bare ikk hvordan jeg skal støtte min datter bedst mulig, hun vil ikk fortælle hvorfor hun ikk vil ned til ham, og hvorfor hun er så afhængig af mig, og skal være ved mig hele tiden
feb 2008
Hvor gammel er hun?
jan 2006
Hun bliver 7 år om en uge
feb 2008
nov 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 100 Svar: 1.003
jan 2006
Jeg gøre mit bedste for at være der 110 % for hende...
feb 2008
Godt hun har en mor som dig : )
jan 2006
Jeg har også spurgt hende om det er hans kæreste der er noget galt med, men hun vil ikk snakke om det..
Nu vågnede hun så i morges og ville godt ned til sin far og se de nye kaniner, og så være der til i morgen tidlig, så han har lige hentet hende..
Nu er jeg så spændt på at se hvor lang tid der går før hun ringer, jeg sagde til ham at hun skulle have lov til at ringe hjem hvis der var det mindste,hun plejer nemlig ikk at måtte ringe hjem for ham...
Jeg har det godt nok lidt skidt over at sende hende afsted, men nu ville hun jo selv være der en enkelt nat.. håber bare han lære af det når hun vælger ham fra...
nov 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 100 Svar: 1.003
jan 2006
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 46 Heste: 8 Emner: 8 Svar: 95
nej du er ikke galt på den, mange fædre er desværre sådan, min den store s far , har svinet mig til på samme måde gennem årene, men nu er hun så gammel hun selv for alvor har sagt fra, inden det har vi så lige måtte over et selvmords forsøg, med hende samt farens kæreste beskylder hende for de er hende der fylder for meget til hun kan bo sammen med hendes far mm., så nej tror på du gør det rigtige for din pige ved at bakke op om det med hun ikke vil hjem, selvom det måske kan vende på et tidspunt så støt hende og vis hende du altid er der for hende.
jan 2006
Uha det lyder bestemt ikk rart med din datter, håber hun er okay...
De kære skilsmissebørn må stå model til meget, og det er altid dem det går ud over desværre.. de lider jo et kæmpe svigt når deres fædre er sådan...
Hva alder er det de skal være før de selv kan få lov til at bestemme hvor de vil være??
apr 2006
Jo hun er rimelig ok hun får hjælp,nu. de skal være som hovede regl 12. men da reglerne er lavet om, så man nemmer kan få fælles forældremyndighed skal børnene høres, uanset aldren, Må sige det lyder til din datter, også har det svært. men bid tænderne sammen.
Og ja skilsmissebørn har det ikke altid lige nemt, så må vi jo bare være der for dem. selvom man nogen gange føler at man gør en masse uden det hjælper.
jan 2006
Lige en update fra i går.. Ja det endte så med at hun ringede hjem kl 22.15 i aftes og ville hjem, men hendes far ville ikk køre hende hjem, og hans kæreste havde sagt til hende et hun havde bare at blive hos dem, for når det var hendes fars weekend så skulle hun være hos dem, og længere var den ikk, plusat de ikk gad køre hende hjem på den tid (det tager lidt over en time for dem at køre her op).. Nå men jeg fik så hendes far i røret og sagde til ham at han skulle køre hende hjem når hun var så ked, men han gad ikk køre herop, så det endte med at jeg måtte køre dem i møde så vi mødtes på halvvejen......
Men han kunne ikk forstå hvorfor hun var sådan, for hun havde haft hygget sig i løbet af dagen...jeg sagde så til ham at han måske skulle prøve at ringe og snakke med hende et par gange om ugen, han ringer aldrig til hende normalt, så det ville han så gøre sagde han...
apr 2006
men hold tunge for tand hvis han ikke gør det, de glemmer det tit, mm de virkeligt vil deres børn,
stakkels min lille pige
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside