{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

stakkels min lille pige {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg lige ud med det. min datters far og jeg gik fra hinanden for ca 5 år siden, og i den tid har jeg bare været en møg kælling, so , luder , og sindsyg, efter hans mening lige så snart jeg har prøvet at "diskutere" nogle ting omkring vores datter, det skal lige siges at hans forældre har hende mere end han har..
Nå men så her sidst hun skulle derned (hun var hos hans forældre igen igen)ringede hun hjem flere gange og brød sammen i gråd fordi hun ville hjem til mig..
Jeg blev så enig med hendes farmor om at vi skulle lave det sådan at hun selv får lov til aat vælge om hun vil derned eller ej..
Hun skulle så have været afsted i går, men det ville hun ikk, hendes far ringede så og spurgte om hun så ikk kom lørdag til søndag, men det ville hun heller ikk, så spurgte hun om han ikke ville komme og køre en tur med hende så de kunne hygge lidt alen og få en is eller tage på stranden, men han gad fandme ikk at køre fra skælskør og herop, for at køre tur med hende, og så ikk kunne få hende med hjem... Der blev hun noget ked...

Mit spørgsmål er så om det er mig der er komplet idiot, eller har han bare ikk nogen interesse i hende?

Sorry det blev lidt langt

Lonni

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stakkels min lille pige
  • #1   6. jun 2008 SOm skilsmissebarn kan jeg kun sige at han har slet ikke nogen interesse i hende. Og stakkels pige : (

• #2   6. jun 2008 så er det ikk mig der er helt gal på den..
    Hans kæreste , som han så har været gift med og blevet skilt fra, og så er blevet kæreste med igen,har en dreng, som kun var et par mdr den gang de mødtes, betyder vist mere for ham, der kan han godt tage til diverse møder og til læge og på sygehus med, men min datter, der har han været ti 2 forældremøder, og det var imens ham og kæresten havde slået op....

Jeg ved bare ikk hvordan jeg skal støtte min datter bedst mulig, hun vil ikk fortælle hvorfor hun ikk vil ned til ham, og hvorfor hun er så afhængig af mig, og skal være ved mig hele tiden

• #3   6. jun 2008 Jeg vil klart råde dig til at blive ved med at atøtte hende det du kan og ellers lad være med at presse hende til noget hun ikke vil i den forbindelse.Efter noget tid skal hun nok fortælle dig hvorfor hun ikke vil afsted.
    Hvor gammel er hun?

• #4   6. jun 2008 ja jeg synes heller ikk hun skal presses til noget hun ikk vil, men så mener hendes far jo så at det er mig der gør at hun ikk vil afsted,men helt ærlig, når hun så tager ned til ham, så tager han ud og arbejder og så er det kæresten der tager sig af hende...

Hun bliver 7 år om en uge

• #5   6. jun 2008 Nu lige er hun jo meget følsom, og hun kan med garanti mærke at faderen gerne vil drengen i den anden familie, og ikke hende. Hvorimod hun jo ved at du er der for hende 110 %. Derfor støtter hun sig så meget op af dig, og lad hende. Pt har hun brug for dig især når nu hendes far ikke vil lave nogle ofre for hende.

• #6   6. jun 2008 Det kan være kæresten ikke er god ved hende, når faren ikke er der.. Måske er det derfor hun ikke vil ned til ham..

• #7   6. jun 2008 jeg forstår bare ikk hvordan han kan svigte hende så meget gang på gang.. hun skal eller skulle på ferie hosham i uge 28, hvor de havde lovet hende at hun måtte vælge hvor de skulle hen, min datter har så valgt lalandia, men det er så også lavet om, så de ikk skal nogle steder..
    Jeg gøre mit bedste for at være der 110 % for hende...

• #8   6. jun 2008 Fatter ærligt talt ikke de mænd der får lov til at se deres børn uden problemer, men som ikke gider deres børn. Fædrene betyder meget for sådan en lille pige, men kan godt forstå når far svigter gang efter gang. Især efter at have lovet at hun måtte bestemme hvor ferien skulle gå hen for så at aflyse. PUHa jeg kan blive gal.
    Godt hun har en mor som dig : )

• #9   7. jun 2008 jeg forstår heller ikk de fædre der ikk vil deres børn,men skal have dem alligevel. engang imellem får jeg den tanke at det måske er for at vise sig over for sin kæreste, sådan et "se mig er jeg ikk bare en god far" trip...
    Jeg har også spurgt hende om det er hans kæreste der er noget galt med, men hun vil ikk snakke om det..

Nu vågnede hun så i morges og ville godt ned til sin far og se de nye kaniner, og så være der til i morgen tidlig, så han har lige hentet hende..
    Nu er jeg så spændt på at se hvor lang tid der går før hun ringer, jeg sagde til ham at hun skulle have lov til at ringe hjem hvis der var det mindste,hun plejer nemlig ikk at måtte ringe hjem for ham...

Jeg har det godt nok lidt skidt over at sende hende afsted, men nu ville hun jo selv være der en enkelt nat.. håber bare han lære af det når hun vælger ham fra...

• #10   7. jun 2008 Det er også træls at være gået fra hinanden og ha fælles barn, og så man ikke kan finde ud af at snakke sammen og gøre det bedst muligt for barnet. For det er altid den det går ud over. Vi bøvler med min kærestes eks, som han har en søn med. Min kæreste kæmper med at få ham noget mere, men hun er en bitch og tænker kun på sig selv og nakke faren. Og hvem går det ud over, drengen. Men det fatter hun ikke.. Håber din datter får et godt ophold. :o) Kan godt forstå du har det lidt skidt med at sende hende afsted, men når hun nu selv siger hun vil afsted. Så må man jo prøve og håbe på det bedste.. :o)

• #11   7. jun 2008 lige præcis... Håber ikk der bliver noget i aften.... jeg vil jo helst have at han tog dig noget mere af hende og brugte noget tid sammen med hende, men hvis han ikk kan finde ud af det, så kan hun lige så godt være hjemme hos mig, hvorhun trods alt kommer i første række

• #12   7. jun 2008 Hej lonni s. springer lige over at læse alt hvad alle har skrevet, så måske jeg rammen nogle af de ting, som de andre har svaret, håber det er ok. Sorry.
    nej du er ikke galt på den, mange fædre er desværre sådan, min den store s far , har svinet mig til på samme måde gennem årene, men nu er hun så gammel hun selv for alvor har sagt fra, inden det har vi så lige måtte over et selvmords forsøg, med hende samt farens kæreste beskylder hende for de er hende der fylder for meget til hun kan bo sammen med hendes far mm., så nej tror på du gør det rigtige for din pige ved at bakke op om det med hun ikke vil hjem, selvom det måske kan vende på et tidspunt så støt hende og vis hende du altid er der for hende.

• #13   7. jun 2008 karin, tak for orderne..
    Uha det lyder bestemt ikk rart med din datter, håber hun er okay...

De kære skilsmissebørn må stå model til meget, og det er altid dem det går ud over desværre.. de lider jo et kæmpe svigt når deres fædre er sådan...

Hva alder er det de skal være før de selv kan få lov til at bestemme hvor de vil være??

• #14   8. jun 2008 hej igen.
    Jo hun er rimelig ok hun får hjælp,nu. de skal være som hovede regl 12. men da reglerne er lavet om, så man nemmer kan få fælles forældremyndighed skal børnene høres, uanset aldren, Må sige det lyder til din datter, også har det svært. men bid tænderne sammen.

Og ja skilsmissebørn har det ikke altid lige nemt, så må vi jo bare være der for dem. smiley selvom man nogen gange føler at man gør en masse uden det hjælper.

• #15   8. jun 2008 Godmorgen..
    Lige en update fra i går.. Ja det endte så med at hun ringede hjem kl 22.15 i aftes og ville hjem, men hendes far ville ikk køre hende hjem, og hans kæreste havde sagt til hende et hun havde bare at blive hos dem, for når det var hendes fars weekend så skulle hun være hos dem, og længere var den ikk, plusat de ikk gad køre hende hjem på den tid (det tager lidt over en time for dem at køre her op).. Nå men jeg fik så hendes far i røret og sagde til ham at han skulle køre hende hjem når hun var så ked, men han gad ikk køre herop, så det endte med at jeg måtte køre dem i møde så vi mødtes på halvvejen......

Men han kunne ikk forstå hvorfor hun var sådan, for hun havde haft hygget sig i løbet af dagen...jeg sagde så til ham at han måske skulle prøve at ringe og snakke med hende et par gange om ugen, han ringer aldrig til hende normalt, så det ville han så gøre sagde han...

• #16   8. jun 2008 hej lyder som en go ting, for alle, dog træls for dig du skulle ud og køre, men igen viser det, din datter du er der.

men hold tunge for tand hvis han ikke gør det, de glemmer det tit, mm de virkeligt vil deres børn,

Kommentér på:
stakkels min lille pige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce