{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Råd søges til slankekur! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er i den situation, at jeg har part på en ældre herre af en fjordhest, der skal smide nogle kilo. Men jeg er meget i tvivl om hvordan og hvorledes det kan hjælpes på vej af fodring. Pt. går han på jordfold 24/7, og får nu kun gulerødder, biotin og hvidløg. Men jeg tænker bare at det ikke er nok til at dække ham ind med alt hvad han har behov for? Og han må da blive sulten?Jeg har INTET forstand på fodring af heste, da det aldrig er noget jeg har haft behov for at sætte mig ind i, så tips og gode råd er meget velkommende! Tænker at der må være nogle produkter der kan dække ham ind med hvad han har brug for (hvad end han har brug for, hvad har han egentlig brug for?) give ham mæthedsfølelse og ikke være fyldt med alt muligt der bare bidrager til at han forbliver overvægtig.
Selvfølgelig ved jeg godt at dette skal kombineres med motion, (hvilket der også gerne modtages bud på hvad der kunne være godt, da han som sagt er en ældre herre på 24, med noget gigt i forbenene).

Så alt i alt er mit spg til jer, kære HG brugere, hvordan ville i slanke en fjordhest på 24 år, med noget gigt i benene der betyder at han kan rides, men ikke for vildt? Det drejer sig om omkring en 100 kg. Lad det være en stor brainstorming! smiley

PS. Hvis nogen skulle ligge inde med en titel på en god bog om fodring til heste, eller måske en god hjemmeside der kan lærer mig lidt om det, så hold jer endelig ikke tilbage! (-;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd søges til slankekur!
Kommentér på:
Råd søges til slankekur!

Annonce