{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.618 visninger | Oprettet:

Bøde for manglende ridekort? {{forumTopicSubject}}

Hej !

Af ren nysgerrig gik jeg i gang med at undersøge, hvad prisen egentlig lå på for manglende ridekort for Kongelundskoven/Fælleden (samme kort som også giver adgang til Dyrehaven), da jeg selv rider der ugentligt. Men jeg kan egentlig ikke rigtig finde noget. Kun at det skal medbringes, men ikke hvad 'straffen' er for manglende ridekort...

Nogen af jer der ved det? Evt. med link? Jeg har hørt staldejer snakke om det, da der er flere fra stalden uden ridekort :b.
//Katrine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde for manglende ridekort?
  • #1   8. mar 2014 Spørg ejeren... Det er vel forskelligt hvad "straffen" er.

Men jeg tror ikke de tager det så tungt, hvis du har været der mange gange før... smiley

• #2   8. mar 2014 Jeg tror så netop de tager det tungt, hvis du har været der flere gange.
    At man rider en enkelt tur og glemmer sit skovkort/ikke var klar over reglerne kan ske for alle., men når du har været der tit bør du kende reglerne og at snyde flere gange er ikke i orden.

• #3   8. mar 2014 Jeg ved det desværre ikke, selvom jeg selv rider i den pågældende skov, med ridekort.
    Husk at der er en grund til man betaler, der bliver vedligeholdt stier, lavet naturspring osv. Og så dyrt er det heller ikke smiley
    Jeg er en gang da jeg var yngre blevet smidt ud af Dyrehaven da mit kort lå i stalden, så måtte jeg stå af og gå ud på vejen og trække hjem.

• #5   8. mar 2014 For en 4 år siden var bøden vist på 750 kroner. eller 450 .... Noget der omkring i hvert fald, så bliver man taget flere gange, kan det squ god betale sig at købe et skovkort smiley

• #6   8. mar 2014 hos os i Vallø Skove ved Køge koster det 800 kr.

Det er kun skovfogeden i de pågældende skove der skal se kort. Er vedkommende skovarbejder eller andet, behøver I ikke vise det.

Kommentér på:
Bøde for manglende ridekort?

Annonce