2.618 visninger
|
Oprettet:
Bøde for manglende ridekort? {{forumTopicSubject}}
Hej !
Af ren nysgerrig gik jeg i gang med at undersøge, hvad prisen egentlig lå på for manglende ridekort for Kongelundskoven/Fælleden (samme kort som også giver adgang til Dyrehaven), da jeg selv rider der ugentligt. Men jeg kan egentlig ikke rigtig finde noget. Kun at det skal medbringes, men ikke hvad 'straffen' er for manglende ridekort...
Nogen af jer der ved det? Evt. med link? Jeg har hørt staldejer snakke om det, da der er flere fra stalden uden ridekort :b.
//Katrine
maj 2013
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 554
Men jeg tror ikke de tager det så tungt, hvis du har været der mange gange før...
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 453
At man rider en enkelt tur og glemmer sit skovkort/ikke var klar over reglerne kan ske for alle., men når du har været der tit bør du kende reglerne og at snyde flere gange er ikke i orden.
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Husk at der er en grund til man betaler, der bliver vedligeholdt stier, lavet naturspring osv. Og så dyrt er det heller ikke
Jeg er en gang da jeg var yngre blevet smidt ud af Dyrehaven da mit kort lå i stalden, så måtte jeg stå af og gå ud på vejen og trække hjem.
apr 2008
Følger: 30 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 31 Svar: 84
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
Det er kun skovfogeden i de pågældende skove der skal se kort. Er vedkommende skovarbejder eller andet, behøver I ikke vise det.
Bøde for manglende ridekort?