555 visninger
|
Oprettet:
Ting der undrer {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er journaliststuderende ved Syddansk Universitet. På onsdag skal jeg til eksamen og jeg har brug for jeres hjælp.
Har I undret jer over noget, oplevet eller hørt noget I tænkte en ekstra gang over, så skriv til mig. Det kan være alt mellem himmel og jord.
Jeg skal nemlig skrive en nyhed, så det må helst ikke være noget, der har været i medierne før.
På forhånd tak, og god søndag
nov 2009
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 151
Kunne jeg godt filosofere lidt over.
jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Kan du forklare lidt mere om det? Er der lavet en statestik over det, eller hvordan skal det forstås? Og hvad er ændringen i reglerne fra de gamle til de nye?
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
Hvis du søger i forum på "de nye regler" burde der komme en masse frem. Jeg har ikke selv sat mig så meget ind i det.
Men jeg kender personligt til 1 stald hvor de ikke gider forsøge at leve op til reglerne m. Bla. str på bokse og lofthøjde.
Samtidig synes jeg det er ærgerligt at reglerne også rammer de små private stalde hvor hestene egentlig bliver passet godt, men der måske mangler 5-10 cm før alle reglerne bliver opfyldt.....
JEg synes det er trist nogle stalde bare tænker i kroner og ører og ikke lader sig påvirke af at en hest f.eks ikke kan bevæge sig ordentlig i sin boks fordi den er for smal
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.695
har ikke læst nogen som hvor man tager tingene op og sammenligner, og gør mere opmærksomhed på de 15000 hunde i stedet for de "bare" 100
Ting der undrer