Gå af med hest/heste Gå af med hest/heste
Hej alle sammen !
Jeg går lidt rundt og overvejer at gå af med en eller to af mine 4 heste.
grundet at jeg ikke helt føler at tiden er til dem alle fire og jeg ikke har tiden eller overskuddet til at skulle kæmpe med dem begge da den ene skal rides til og den anden ikke har været reddet grunddet dvs. problemer.
Men sammentid går jeg også og har et ønske om at få en noget større hest som er reddet i dvs. og kan springe.
De andre to jeg har er en pony som halvt er min lillebrors. og den anden er noget af en ældre dame og kan kun rides lidt og mest bare på lidt ture grundet ældre skader og sygdomme.
Men mit spørgsmål er hvordan i har haft det med at gå af med jeres hest/heste.?
Og om i har fortrudt det ?
Jeg har haft to andre heste og jeg var tvunget til at gå af dem dem den gang og var urolig ked af det længe men det var også fordi jeg ikke vidste hvor de var og hvordan de havde det.
Jeg synes jo også at de fortjener det bedste af det bedste som jeg ikke føler de for for tiden hos mig
Håber i vil hjælpe og sige jeres meninger.
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
dec 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 170 Svar: 618
Men jeg er rigtig bange for jeg vil fortryde det rigtig meget.
Hmm er meget i tvivl
jan 2005
Følger: 68 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 725
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
nov 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 232
Har "solgt" min hoppes føl og hun var et sted det første år hvor hun ikke blev taget sig af som hun burde, men efterfølgende har hun så fået den perfekte ejer som passer hende efter alle kunstens regler og træner hende som jeg ved jeg aldrig selv kunne have haft overskudet til og de to er et match make from heaven. Så på trods af en dårlig start ved ejer efter jeg selv så nåede hun frem til en der er der for hende og det er jeg så glad for og fortryder kun det ikke var nuværende ejer der fik hende fra starten så hun havde undgået misligehold.
Fortryder det ikke og kan følge hendes liv hver dag (heldigvis
Gå af med hest/heste