718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gå af med hest/heste Gå af med hest/heste

Hej alle sammen !

Jeg går lidt rundt og overvejer at gå af med en eller to af mine 4 heste.
grundet at jeg ikke helt føler at tiden er til dem alle fire og jeg ikke har tiden eller overskuddet til at skulle kæmpe med dem begge da den ene skal rides til og den anden ikke har været reddet grunddet dvs. problemer.
Men sammentid går jeg også og har et ønske om at få en noget større hest som er reddet i dvs. og kan springe.

De andre to jeg har er en pony som halvt er min lillebrors. og den anden er noget af en ældre dame og kan kun rides lidt og mest bare på lidt ture grundet ældre skader og sygdomme.

Men mit spørgsmål er hvordan i har haft det med at gå af med jeres hest/heste.?
Og om i har fortrudt det ?
Jeg har haft to andre heste og jeg var tvunget til at gå af dem dem den gang og var urolig ked af det længe men det var også fordi jeg ikke vidste hvor de var og hvordan de havde det.
Jeg synes jo også at de fortjener det bedste af det bedste som jeg ikke føler de for for tiden hos mig smiley

Håber i vil hjælpe og sige jeres meninger.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå af med hest/heste
  • #1   4. dec 2013 Jeg er har fortrudt hver gang jeg har gået af med en hest og gør det stadig.. men så tænker jeg også over hvorfor jeg gik af med dem og at jeg aldrig ville have mødt de hete jeg har nu hvis jeg ikke havde ofret de andre til forhåbentlige dejlige steder smiley

• #3   4. dec 2013 Jeg elsker jo mine heste fra månen og tilbage igen flere gange, men jeg føler også jeg gerne vil have nogen nye muligheder. og der findes jo andre end mig som kan komme til at elske dem rigtig højt og jeg kan jo se om det er et godt sted de kommer hen osv.
    Men jeg er rigtig bange for jeg vil fortryde det rigtig meget.
    Hmm er meget i tvivl smiley

• #4   4. dec 2013 Jeg har fortrudt jeg solgte min pony Bella i sin tid. For jeg elsker den mere end stævnerne, men det fandt jeg ud af for sent!

• #5   4. dec 2013 Hvis det er, så udlån dem?

• #6   5. dec 2013 Man er vel altid ked af at indse man ikke kan slå til og specielt over for ens dyr da de er blevet valgt og ikke selv kan vælge.
    Har "solgt" min hoppes føl og hun var et sted det første år hvor hun ikke blev taget sig af som hun burde, men efterfølgende har hun så fået den perfekte ejer som passer hende efter alle kunstens regler og træner hende som jeg ved jeg aldrig selv kunne have haft overskudet til og de to er et match make from heaven. Så på trods af en dårlig start ved ejer efter jeg selv så nåede hun frem til en der er der for hende og det er jeg så glad for og fortryder kun det ikke var nuværende ejer der fik hende fra starten så hun havde undgået misligehold.
    Fortryder det ikke og kan følge hendes liv hver dag (heldigvis smiley

Kommentér på:
Gå af med hest/heste

Annonce