463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

gå med føl gå med føl

jeg har et lille problem

vores føl på 3 mrd er meget svært ved at gå i snor ik når vi kun går tur med ham men hvis en rider hans mor i skoven og han skal blive hjemme og man så vil gå en tur med ham éller bare trække ham i stald han løber og hvis man så vil stoppe ham tager han bare hovedet mellem benene og løber den eneste måde at stoppe ham på er og trække ham ind på en meget meget lille volte men det kan min ryg ik holde til hver gang hans mor ik er hjemme men hvad kan jeg gøre for at han pænt bliver ved siden af mig det skal lige siges at det intet problem er når det er ham der går fra moren kun omvendt

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gå med føl
  • #1   9. aug 2010 Måske vente med at trække med ham, indtil han har vænnet sig til at mor altså også skal gå ind imellem.. smiley Jeg ville nok sætte ham i boksen, imens hoppen er væk, så de langtsom finder ud af det ikke er slemt.. smiley Han skal lære at mor ikke er der hele tiden..:)

• #3   10. aug 2010 han kan og skal ik stå i boks når hans mor ik er der. da han stejler og derved kan hænge fast. han har ingen problemer med at stå på marken helt selv uden andre hest. problemet er at han vil undersøge alt og ik tænker på at jeg ik er lige så hurtig når han slipper fri hvilket sker nogen gange er det ik hans mor han løber hen til nej vi skal da ud og opleve verden og når jeg så kalder et par gange kommer ham hen til mig uden problemer jeg kan bare ik holde til at holde ham når han vil ud og opleve verden det har ik været et problem indtil han fandt ud af hvad det mellem benene skal bruges til øv

• #4   10. aug 2010 Nu er han jo ikke ret gammel, vores følger altid bare med deres mor indtil de er et halvt års tid, På den måde bliver de automatisk fra vænnet.
    Når du rider tur skal han nok komme, giv ham lidt tid, går ikke udfra du rider på vejen smiley

• #5   11. aug 2010 jo vi rider i skoven til stranden osv. han kan jo godt stå der hjemme uden problemer det er jo kun når vi så går tur med ham når hans mor er væk men vi må bare træne med ham dog er han allerede meget stærk han vejer snart 300 kg og er 130 høj så det er jo en pony man går med

Kommentér på:
gå med føl

Annonce