indlæggelse- og hestene. {{forumTopicSubject}}
Jeg er så ked af det. Jeg har ingen hest mere, jeg havde dog selv valgt at min new forrest pony skulle udlånes, til en sød pige, jeg blev for gammel, men jeg ved hun har det godt, og på papiret er hun jo stadig min. Men jeg ved hun bliver passet godt på. Jeg havde derefter lånt en hest, som jeg nåede at vinde Nyborg CUP og klub mesterskabet lige inden jeg måtte gå af med min låne hest. Jeg har de sidste mange år været rigtig syg, og været meget indlagt. Jeg er også indlagt lige nu. Men hvor gør det forfærdeligt ondt indeni når jeg ved at når jeg bliver udskrevet har jeg ingen hest, jeg skal igennem en vinter uden hest. Jeg sidder her inden bag lukkede døre, de siger at det er for farligt og lukke mig ud, fordi jeg gør skade på mig selv. - hestene har ALTID hjulpet mig, lige meget hvor ked af det jeg har været, så har jeg kunne mærke hestenes ro, og den ro som er når man går i en stald. Det har givet mig RIGTIG RIGTIG meget at have hest. Jeg er bare bange for at jeg ikke får hest igen. Jeg bliver 18 til maj, og hvis jeg først skal have hest til næste sommer, har jeg ikke selv penge til en hest, fordi jeg er fyldt 18 år. Jeg ved dog at min mor ville gøre alt for at hjælpe mig med at få hest igen. Jeg sidder her bag lukkede døre, jeg ser folk som rider, springer og rider dressur på nettet. Jeg sidder og ser video af mine gamle heste, jeg savner så meget at ride, og det gør mig trist resten af året ikke kunne springe og ride, bare nyde hestenes sammenværd. - Jeg savner det!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
indlæggelse- og hestene.