{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Update på Bastiaans diarré... {{forumTopicSubject}}

Så prøver vi at se, om HG vil lade mig poste min update i en ny tråd... smiley Altså:

Pyha... så må jeg nok hellere give en lille update igen... er efterhånden også ved at være helt udmattet både fysisk og psykisk og kæresten med af denne her kamp, som det meste af tiden bare virker helt forgæves... smiley Det er bare så hårdt at kæmpe og kæmpe og give alt, hvad man har i sig, uden at det giver nogen som helst form for synligt resultat... smiley Og det gør ondt helt ind i hjertet, hver gang jeg kigger på stakkels Bastiaan... smiley

Men måske er alting alligevel ikke helt håbløst?? Jeg tør bare ikke rigtig helt tro det endnu... smiley

Faktum er dog, at der henover dagen og aftenen har været nogle bittesmå positive forandringer... meget små, men trods alt værd at bemærke... smiley
For det første har Bastiaan græsset en del på folden i dag, synes jeg (jeg har kigget ud for at holde øje med ham cirka hvert 15. minut), og jeg har i hvert fald også set ham drikke en del fra truget 2 gange i løbet af dagen. Hvor meget, der reelt ryger ned i maven, er jo svært at sige, men at han græsser og drikker, finder jeg positivt i sig selv. Og her til aften, da hestene kom på stald, virkede han kvikkere og mere "klar" i blikket, end jeg har set ham i hvert fald de seneste 2-3 dage. Han spiste oven i købet et par mundfulde af sin mash med friske æblestykker i, som jeg bød ham, og der ud over har han spist 7 skiver rugbrød og drukket en lillebitte smule af sit vand. Så lidt ryger der da ned, og selv om det ikke ligefrem er nogen superdiæt for en tynd mave, han holder sig, ja så gælder det altså først og fremmest om at få noget næring i ham, siger dyrlægen. Så vi prøver med ALT, hvad han gider spise lige i øjeblikket. Græs er dog stadig favoritten... smiley

Hvad angår afføringen, så er den stadig mest af alt "slim" i øjeblikket, men nu er der da begyndt at komme lidt hestepæregrøn farve i den igen...

Jeg er ikke så dum, at jeg tror, den lillebitte forandring, jeg har set i aften, er ensbetydende med, at NU går det fremad. Men den tænder da et lille lys midt i al fortvivlelsen... MÅSKE vil min lille skat alligevel godt selv hjælpe lidt til med at blive rask igen?

Nu venter jeg bare spændt på, hvad dyrlægen har fundet ud af mht. gødningsprøven i morgen formiddag, og så vil jeg prøve - alt efter Bastiaans tilstand i morgen - at snakke med dyrlægen om, hvorvidt en indlæggelse måske vil kunne sætte lidt skub i tingene...

Men krydsede fingre modtages også stadigvæk gerne. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Bastiaans diarré...
Kommentér på:
Update på Bastiaans diarré...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce