Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hoppe og dyrlæge
  • #1   18. apr 2016 Det kommer meget an på omstændighederne.. Kan du selv se brunsterne eller skal hun sprøjtes i brunst?
    Så kommer der evt til insemineringerne, derefter scanning og senere håndprøve.. Så kan man vælge at vaccinere mod herpes/Virusabort, hvilket skal gøres 3 gange..

• #2   18. apr 2016 ja jeg vil også sige at det kommer an på mange ting, nogle skal jo også have lavet svaberprøve eller skylles smiley nogle vælger også at vaccinere hoppen en måned inden foling for at føllet har det i kroppen når den kommer ud

• #3   18. apr 2016 Jeg har min hoppe til bedækning i øjeblikket. Hun havde dyrlæge for at få lavet svaberprøve, så igen for at blive skyllet, da hun var uren. Nu skal hun ha dyrlæge i næste uge for at se om kan scannes drægtig.
    Så krydser fingre for at alt er som det skal være og at der er en lille mini baby allerede smiley

• #4   27. apr 2016 Det er meget forskelligt. På vores hoppe sidste år havde vi dyrlæge ude 5 gange. Det var også en af de trælse omgange med flere brunstsprøjter osv.

Kommentér på:
hoppe og dyrlæge

Annonce