stævne angst 2 indlæg, fortsættelse {{forumTopicSubject}}
Jeg skrev et indlæg om min søn der var meget bange for at komme til sit første stævne, mest fordi hans søster har langt over 100 placeringer, så der er noget at leve op til, selvom vi slet ikke har forventet noget af ham, han har været ved at bagge ud mange gange her op til i dag, men jeg valgte at blive ved med at sige, bare du husker at holde dine hænder og ben i ro, og kun bruge dem når det er nødvendigt, og ellers måtte han ride ud fra den smule træning han har fådet.
Han red så fint, glemte hjørnerne, men huskede ellers det jeg havde sagt, da han var færdig var han super glad, men også nervøs for dommen, jeg sagde til ham, Nicolai, uanset om du bliver nr 1 eller aller sidst, er jeg så stolt af dig hen ente som nr. 3, ud af 12 starter, og har nu en fin grøn roset, red faktisk til 62,9%
Hans søster Natascha W, hjalp ham med opvarmning, så hun får stor tak fra mor, og Nicolai.
Alle jer der svarede på mit første indlæg, tusind tak, er glad for jeg holdt ved, men ikke tvang ham, hvilket jeg nu aldrig kunne finde på
Knus til jer.
Anita W
maj 2006
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 61
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
jeg er så stolt af ham, han turde jo ikke, men da han først var på banen, var han dybt konsentreret, så dejligt at se, og hans glæde, var virkelig dejlig, svært at se han har været meget bange for heste (ponyerne)
så vi har brugt meget langt tid, år, på at gøre ham fortrolig med de hypper der er en del af vores liv.
nå ja, han blev bange for dem, da vi kiggede efter en ny pony til Natascha, han skulle så skridte den af, pludselig stejlede den helt op, fordi den fik tøjlen under forben, en dum fejl, der skræmte ham dybt, men vi er nu godt på vej.
Mosekonen, sødt af dig, men jeg er bare moar :-))
Anita W
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Tillykke ^^
Og Tillykke til Nicolai
dec 2004
men knus til jer.
Anita W
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
Super flot med en 3. plads, han må da være pavestolt
dec 2004
Ja han var pavestolt, og det var alle vi andre også, det var så flot gået.
tænk sig, at være så nervøs, og så bange, og så alligevel klare den, til aller første stævne, det er sku da sejt.
Vil så også sige, at den lille hyp til talisman, hjalp lidt til, han var så sød, men han gør jo ikke noget rigtigt, hvis han ikke bliver redet rigtigt. men han hjalp nu lidt til i dag, tror jeg.
Anita W
stævne angst 2 indlæg, fortsættelse