{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

stævne angst 2 indlæg, fortsættelse {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev et indlæg om min søn der var meget bange for at komme til sit første stævne, mest fordi hans søster har langt over 100 placeringer, så der er noget at leve op til, selvom vi slet ikke har forventet noget af ham, han har været ved at bagge ud mange gange her op til i dag, men jeg valgte at blive ved med at sige, bare du husker at holde dine hænder og ben i ro, og kun bruge dem når det er nødvendigt, og ellers måtte han ride ud fra den smule træning han har fådet.

Han red så fint, glemte hjørnerne, men huskede ellers det jeg havde sagt, da han var færdig var han super glad, men også nervøs for dommen, jeg sagde til ham, Nicolai, uanset om du bliver nr 1 eller aller sidst, er jeg så stolt af dig smiley hen ente som nr. 3, ud af 12 starter, og har nu en fin grøn roset, red faktisk til 62,9%

Hans søster Natascha W, hjalp ham med opvarmning, så hun får stor tak fra mor, og Nicolai.

Alle jer der svarede på mit første indlæg, tusind tak, er glad for jeg holdt ved, men ikke tvang ham, hvilket jeg nu aldrig kunne finde på smiley

Knus til jer.

Anita W

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stævne angst 2 indlæg, fortsættelse
Kommentér på:
stævne angst 2 indlæg, fortsættelse

Annonce