stævne angst HJÆÆÆLP !!! {{forumTopicSubject}}
heej hg
håber i kan hjælpe mig, jeg har noget tid haft lidt angst for stævner, da jeg har haft en grim eppisode med stævne engang.
nu skal i høre:
jeg sadlede min hest (rideskolehest) op jeg skulle ride. støvnet forgik udenfor selvom det var mørkt, vi sadlede op og øvede til opvisningen (lc1) så da jeg skulle ride til opvisningen sat jeg i trav, men så blev hesten bange ovre i et hjørne pga mørket og begyndte og bukke. JEG FALDT AF !!! jeg turde ikke nærme mig hesten igen, og fik derfor lov til at tage stævnet om på en pony (den roligste på stedet). jeg fik sidste plads og det sluttede på en dårlig dag.
problemet i det hele er at den dag idag er jeg stadig lidt bange for at ride hesten igen, kan dog godt nusse med den. og det værste er selvom det er 2 år siden er jeg stadig bange for at stille stævner pga frygten af at falde af !!!! (har ikke turde stille stævner siden) det ødelægger min stævne ridning da jeg ser hvordan mine venner rider stævner og jeg plejede at elske det.. og jeg har stadig har en del angst for det !!! HJÆLP HJÆP !!!! ps kom dog op på hesten men turde ikke andet end skridt.
og skal måske snart til mit første stævne på min fjordhest, men det kan jeg tror ikke jeg tør efter den oplevelse....
hjælp mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jan 2011
Følger: 167 Følgere: 180 Heste: 10 Emner: 16 Svar: 84
aug 2012
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 308
mar 2013
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 45 Svar: 233
prøv og start med og stille op i ld1 og så sig til din ridelære at du helst ikke vil ride når det er mørkt:)
aug 2012
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 308
mar 2013
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 45 Svar: 233
stævne angst HJÆÆÆLP !!!