Springstævne og bomløs Springstævne og bomløs
Hej alle sammen, har lige et spørgsmål som jeg ikke synes jeg kan få besvaret ved at læse reglementet (om jeg bare ikke læser korrekt eller overser noget er en mulighed)
Jeg har lige fået ny sadel. En bomløs.
Jeg er ikke længere den store stævnerytter da min pony er 2'er og derfor ikke rigtig kan følge med de store heste. Men en gang i mellem er det da sjovt at deltage hende i klubben når de holder klubstævne.
Men jeg kan ikke læse mig frem til, om man SKAL have bomsadel, eller om bomløs er tilladt. Der står i reglementet at sadel er obligatorisk, men derudover ingen begrænsninger. Betyder det at det er tilladt at starte med en bomløs?
På forhånd tak for svar :).
jan 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 562
Så det må du vel godt regner jeg med!
nov 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 78 Svar: 1.926
Har du kun kigget i spring/dressur reglementet? Eller også fælles bestemmelserne?
nov 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 78 Svar: 1.926
jan 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 562
- Og hun har redet lb i lameskinds sadel og hvist også en la men er ikke helt sikker på la'en... Så altså bare stil op i ikke bom. Har også set andre der har redet stævne i bomløs.
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
Står nemlig med valget om jeg skal fortsætte mit medlemsskab hos klubben eller ej, så jeg vil kunne starte stævne 1-2 gange om året. Men Var der ikke mulighed for at starte med bomløs ville jeg ikke fornye det :).
Springstævne og bomløs