564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Springstævne og bomløs Springstævne og bomløs

Hej alle sammen, har lige et spørgsmål som jeg ikke synes jeg kan få besvaret ved at læse reglementet (om jeg bare ikke læser korrekt eller overser noget er en mulighed)

Jeg har lige fået ny sadel. En bomløs.
Jeg er ikke længere den store stævnerytter da min pony er 2'er og derfor ikke rigtig kan følge med de store heste. Men en gang i mellem er det da sjovt at deltage hende i klubben når de holder klubstævne.
Men jeg kan ikke læse mig frem til, om man SKAL have bomsadel, eller om bomløs er tilladt. Der står i reglementet at sadel er obligatorisk, men derudover ingen begrænsninger. Betyder det at det er tilladt at starte med en bomløs?

På forhånd tak for svar :).

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springstævne og bomløs
  • #1   8. jul 2014 Altså min veninde har startet mange spring stævner (også dressur) med lammeskinds sadel (altså ingen bom)
    Så det må du vel godt regner jeg med! smiley

• #2   8. jul 2014 Inden jeg begiver mig til at lede i reglementerne.
    Har du kun kigget i spring/dressur reglementet? Eller også fælles bestemmelserne? smiley

• #3   8. jul 2014 Har lige læst reglementet omkring sadel i både dressur og spring. Jeg vil umiddelbart sige du gerne må. Idet der ikke er beskrevet hvad en sadel skal "indebære". Dressur reglementet fraskriver jo damesadel og western. Desuden er bomløs jo tilladt i dressur(hvis den selvf. ligner). Så andet kunne jeg ikke forestille mig smiley Og kunne ikke forestille mig, at nogle ville brokke sig på e-d plan.. smiley

• #4   8. jul 2014 Altså min veninde har redet rigtig mange springstævner på c plan tror jeg det er uden bom så er pænt sikker på at det må du gerne.
    - Og hun har redet lb i lameskinds sadel og hvist også en la men er ikke helt sikker på la'en... Så altså bare stil op i ikke bom. Har også set andre der har redet stævne i bomløs. smiley

• #5   8. jul 2014 Tak for svar begge!

Står nemlig med valget om jeg skal fortsætte mit medlemsskab hos klubben eller ej, så jeg vil kunne starte stævne 1-2 gange om året. Men Var der ikke mulighed for at starte med bomløs ville jeg ikke fornye det :).

Kommentér på:
Springstævne og bomløs

Annonce