{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

træning til ridt ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har besluttet mig for at prøve at træne min dv vallak op til distance - er det muligt for en dv at komme op og gå de længere ture såsom 60-80 km med tiden eller skal det være en mere araber lignende type ??

Jeg ved ikke så meget om distance endnu - men da min hest ikke kan gå med bomsadler men kun bomløs og jeg helst vil ride uden bid (så kan jeg ikke starte i dressur)..
jeg har reddet distancen i Knuthenborg 3 gange samt en distance i Guldbrgsund ridtet.. min længste tur er 25 km så det er ikk så langt men vel en god start..

jeg har ikke startet på min dv vallak før - skulle hav startet i sommers men han blev skadet til et springstævne i foråret så det blev en sommer på sygefold..

jeg vil gerne høre om i har nogle gode træningsprogrammer samt hvad i gør for at få jeres heste klar mentalt ? han er en lidt nervøs hest tiltider men vi arbejder alelrede på det ved at trække en masse ture..

hvor tit træner i ruter ? hvad gør i om vinteren når det ikk rigtig er muligt at ride lange ture - brugr i ridehallen og hvad laver i evt ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning til ridt ?
Kommentér på:
træning til ridt ?

Annonce