{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Første TREC stævne -Rigtig glad :) {{forumTopicSubject}}

Bliver bare nød til at dele min glæde.
Var til mit første TREC stævne på ROR i Roskilde med min hoppe. Første gang jeg har været til et TREC stævne, og har ikke redet TREC i særlig lang tid.
Red 12,3 km. Og kom i mål før tid med holdet. Derefter alle forhindringerne. Mange af dem har jeg aldrig øvet før, og alligevel ender det med at jeg får 10 (det er det højeste) i 7 ud af 10 forhindringer også 8, 9, 9 i de sidste.
Og kommer på en 7 plads ud af 27 ryttere og får en roset.
Havde bare den fantastiske hest og havde aldrig troet min hoppe kunne de ting, fordi hun er så utålmodig og alt for ivrig smiley
Og rytteren er en klump til tider smiley

Fremmede ryttere kom over til min mor og mig og roste mig helt op til skyerne, og sagde at vi var hammer gode, og jeg rider enormt godt igennem forhindringerne. De synes jeg skal melde mig til DM.

Måtte bare ud med den glæde! DV'er kan OGSÅ GODT! Ride TREC! Det er ikke kun dressur eller springheste! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første TREC stævne -Rigtig glad :)
  • #1   15. sep 2013 Tillykke med de fine resultater, det er rigtig sjovt at ride TREC, og en god måde at teste samarbejdet hest/rytter imellem .)
    TREC er for alle hesteracer; arabere kan også smiley I mit eneste TREC-stævne blev min smukke araberdreng nr. 3 på forhindringerne (ud af 75), og jeg var simpelthen så stolt af min lille hest smiley
    Endnu engang tillykke, det er en fantastisk sjov disciplin .)

• #2   15. sep 2013 Tillykke! smiley
    Det lyder da super fedt - har selv overvejet det med min hest, også selvom hun er en Irish Cob smiley

• #3   15. sep 2013 Mange tak smiley og i lige måde :D!

Nu var vi over 80 ryttere i dag (fordi der var jo 5 km. Og 11 km.)
    Og ikke andre end mig havde DV smiley

Synes der er fantastisk! Man får så meget sammearbejde med hesten og lydighed og de synes jo det er skægt smiley
    Jeg kaster min hoppe ud i alt muligt, dressur, spring, TREC, distance og jagt. Aldrig vil jeg have kun en sandkasse hest. Tænk hvor kedeligt det må være for en hest at kun gå på en bane og ikke komme ud og opleve noget.
    Jeg nyder noget dressur nogle dage om ugen, men så ture for resten smiley

• #4   15. sep 2013 Cille. Der var et par stykker af irish cop. Selv belger og jyder er med. Faktisk enormt mange koldbolds og ikke mange varmblods smiley
    Kun en DV ud af 80 også var der self. Nogle andre varmblods heste som Hollandsk varmblod smiley
    Men alle heste og ponyer kan deltage smiley

• #5   15. sep 2013 Ja, de er jo en super race til det, fordi de er så godmodige at man jo kan få dem til at gøre alt, hehe smiley Men overvejer det stærkt! Tror bare desværre jeg ville få en smule stress af det, da jeg ikke kender så meget til det.

• #6   15. sep 2013 Jeg var ude og se på stævnet i dag, tillykke med resultatet smiley

• #7   15. sep 2013 Tillykke, det er så fedt når første gang går så godt smiley
    Åh, hvor ville jeg bare gerne ride et TREC-stævne!!
    Men der bliver desværre ikke holdt nogle i mit område smiley

• #8   16. sep 2013 Tillykke smiley hehe min part står opstaldet der smiley han deltog med den den anden part

• #9   16. sep 2013 Jeg havde 14 dage til at øve ALLE 33 øvelser, men nåede ikke at øve særlig mange og kastede mig bare ud i det.
    Er god til at bare kaste mig ud i ting, selvom jeg aldrig har øvet det.
    Feks. Til mit første dressur stævne. Går ind og rider nogle programmer jeg har redet en gang på min hest og først kunnet det i hovedet dagen før stævnet og med øvelser jeg aldrig har redet før. Alligevel vinder jeg den ene klasse over nogle heste som koster over 150.000 kr. Som går meget bedre end min (hvad jeg så til opvarmningen) smiley
    Og bliver nummer 4 ud af 15 ryttere.

Det bare med at springe ud i det og komme igang :)!

• #10   16. sep 2013 Nice nok :D! Jeg var til mit første 'ude' TREC stævne i går - gæt hvor? ;)!
    Vi hev en 2. plads med hjem :P! Men din ponyhest var jo også skide sej til stor hestedag, specielt med den der under grene forhindring, så man kan vist ikke sige i er helt amatører ;D

Kommentér på:
Første TREC stævne -Rigtig glad :)

Annonce