{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Ups! Tæt på styrt fra hest {{forumTopicSubject}}

Hehe ja efter alt det ridning i tv, besluttede jeg at mig og hende den gamle, skulle ud og træne lidt dressur, så ud på stubmarken med os! Jeg får så den ide, at jeg lige skal se om hun stadig kan changere (i vores yngre konkurrence dage kunne hun både 3,2 og 1 serie) nå men det går da godt de først 3, men så hopper hun ellers ud i de helt store bukkespring smiley skøre krampe! Så jeg var lige ved at stryge af hende, men blev heldigvis på ;-)!
Har i lavet noget sjove/uheldige ting med jeres hyppere idag?:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ups! Tæt på styrt fra hest
  • #1   21. aug 2013 kan ikke huske hvilken dag.. men min hest besluttede sig lige pludselig for at dreje ind på midten i galop, og hun drejer på en femogtyveøre uden varsel smiley var lige ved at skvatte af. og så blev hun også bange for en fugl hvor jeg også var ved at falde af smiley

• #2   21. aug 2013 på min part har jeg

jeg skulle trave i longe og pludseligt så snublede hun så hun bare smaskede mulen ned i jorden og bare tabte forbenene

jeg var ret sikker på at hun ville vælte helt så jeg hoppede af og slog min ryg og min abue men er okay

hun væltede dog ikke

• #3   21. aug 2013 Godt der ikke skete noget xD
    Skulle engang for ikke så længe siden longere min part og efter en del skridt og trav i forskelligt tempo, giver jeg hende lov til at sætte i galop (hun var rimelig oppe og køre den dag xD) og så ikke om hun springer glad frem i div. bukkespring xD?
    Hun løber i hvert fald ud af longen og jeg endte med brandsår på mine hænder da jeg ike kunne holde hende xD

• #4   21. aug 2013 Haha vi har sku ikke været for heldige med de heste!;-)

• #5   21. aug 2013 Haha, det var da godt der ikke skete noget :o)

Well, i går var jeg ude og prøve min part igen, så jeg lige var sikker på hvor alting er, før ejer tager afsted. I går var kun anden gang jeg rider den, og så skulle jeg lige prøve et par spring. Det var lodret på 50-60 cm, og jeg rider hen mod i galop, afstanden er egentlig fin, men hun piller alligevel. Pyt, det sker jo! Da jeg får hende ned i trav, kigger jeg tilbage, og ser at bommen er flækket midt over smiley

Min forventning var at hun åbenbart havde ramt bommen ekstremt hårdt, selvom det ikke lød sådan. Men det viste sig at den bare var rådden indeni. Godt førstehåndsindtryk jeg lige får givet til ham der har gården. - Anden gang jeg er derude, og jeg har allerede flækket en bom.. Det skal nok blive godt. Han er heldigvis en flink mand, så mon ikke han tilgiver mig smiley

• #6   21. aug 2013 Jeg var helt nede og ligge med en hest for nogen dage siden der var glat i ridehuset og smut så gled alle 4 ben også lå vi der av av

• #7   21. aug 2013 Strømpen
    Haha ups! smiley

• #8   21. aug 2013 Eriksminde
    Åh nej da, der er intet værre end sådan en glat bund!

• #9   21. aug 2013 HAHAH, det er altid skønt smiley
    min har fået fri, for jeg skal se dressur! smiley imorgen skal jeg heldigvis møde sent så skal først med bussen kl, 8 så kan jeg ride inden jeg tager i skole og så stadig se EM når jeg kommer hjem smiley

• #10   21. aug 2013 Idag da jeg var ude at ride Chili, ville jeg skridte hende over et stykke træ, på 10-15 cm, som vi bruger som under-bom. Jeg troede jo bare at hun ville gå stille og roligt over, så jeg rejser mig lidt i bøjlerne for at se om hun rammer den, og lige i det øjeblik SPRINGER hun så over det der stykke træ, som om det var 50-60 cm, og bom, Chili's hoved/hals lige i fjæset. Det gjorde pænt ondt -.-'

• #11   21. aug 2013 uh ja , det der med at lege med længe gemte serier kender jeg godt smiley på min tidligere hest red jeg ind imellem både 2'ere og 3'ere , men havde ikke gjort det i laaang tid da jeg en dag tænkte at vi da lige skulle prøve en gang 2'ere . det gik fint de første par stykker , men lige pludselig - KÆMPE bukspring istedet for changement - hej ridehusbund smiley

Min nuværende hest var en stjerne til ridning idag , vi legede med changementer og sidebevægelser i galop smiley

• #12   21. aug 2013 Christine
    Haha ja min flipper altid helt ud når jeg begynder på dem smiley hun syntes det er SÅ sjovt!:-)

• #13   21. aug 2013 Godt at der ikke skete noget :o)

I dag da jeg var ude at ride på Robert, smutter han lige ud til siden i galop, og jeg har fat i tøjlen, men giver så heldigvis slip. Der skete ikke andet end at jeg fik et sår på albuen, og slog min fod, og Robert løb bare over og spiste græs :o)

Det stod faktisk to sten næsten lige ved siden af, så hvis han havde sprunget ud til siden lidt længere henne, var jeg sikkert røget ind i stenen..

• #14   21. aug 2013 Hehe min hingst var også super fjollet idag smiley Han var total frisk og syntes ikke om at være seriøs idag. Så vi gav den lidt gas i stedet for smiley

Kommentér på:
Ups! Tæt på styrt fra hest

Annonce