{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

3 års træning! {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG!

Imorgen har jeg 3 års dag med Tjalfe, hvilket også er min fars fødselsdag, så jeg kommer desværre ikke ud og fejre det, MEN derimod fejrede jeg det i søndags! smiley
Nu sidder jeg så her stadig stolt efter søndagens træning, for 3 år siden kunne man knap stoppe Tjalfe og han løb bare rundt på banen og rytteren sad bare på som passager. Han har efterhånden i årene blevet bedre til at blive styret og er blevet en meget dejlig hest at arbejde med!
Dengang jeg startede med ham turde jeg ikke skridte det mindste på tur med ham, fordi jeg simpelthen var hunderæd for at han stak af og jeg kunne på ingen måde forestille mig at ride på en mark kontrolleret!

Nu 3 år efter sidder jeg og ser på billeder hvor vi rider bidløst, i lammeskindssadel på en mark, helt kontrolleret selvom de andre heste stod på fold 100 meter væk og løb og legede, men Tjalfe blev alligevel hos mig og var total kontrolleret! smiley
Jeg er simpelthen så stolt, alt det vi har opnået på bare 3 år, det er så skønt! Vi rider idag turer alene på op til 2-3 timer, i alle gangarter, rider dressur hvor det er mig der styrer! Der er selvfølgelig meeeeeget at arbejde på, men efter i søndags kan jeg være stolt:

For første gang nogensinde, kunne jeg ride rundt på marken, i dressur bidløst, hvor han kunne lave de mest perfekte parader fra ALLE gangarter, helt uden problemer! Paraderne har ALDRIG været på plads, han er virkelig svær at få ind i en parade, men i søndags gjorde han det da bare perfekt og det var bidløst?! Jeg er simpelthen SÅ stolt! smiley

Her er billederne fra i søndags: http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/405465-3_aar_sammen__

Læs lige min beskrivelse i albummet inden kommentarer om hackamore og stigbøjlerne! Tusind tak! smiley

- Meningen med mit indlæg er egentlig: Hvor langt er I kommet med jeres hest/part på den tid I har haft sammen? smiley Kan I mærke fremskridt? smiley

Hilsen Cecillie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 års træning!
Kommentér på:
3 års træning!

Annonce