{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Kom og træn din hest i andre omgivelser :D {{forumTopicSubject}}

Nu er det snart ved at være tid til dette års HEY DAY!
Kom og få to rigtig hyggelige dage med din hest og en masse andre glade mennesker der også går op i heste og deres velfærd.

Kig her!
http://www.denheleekvipage.dk/cms/dhe-traenings-traef-2013?view=featured

Der vil være en række klasser man kan deltage i, og få en seddel med hjem med kommentarer fra dommerne.
- Så ved du lige præcis hvad du skal hjem og øve på
- Dommerene er nogle af Danmarks dygtigste hestefolk ( i min mening)

Ind til videre er programmet således:
(link fjernet)

Skynd jer og tilmeld jer, så i er sikkere på at komme med!

Det er ikke alle klassebeskrivelser der er kommet ind endnu. Men hvis du er usikker hvilken klasse du kan starte, kan jeg prøve at hjælpe med niveauerne.

Kom frisk!

I kan se lidt video og billeder fra sidste års træf her :
http://www.youtube.com/watch?v=ivP-5XESUvw&feature=player_embedded

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom og træn din hest i andre omgivelser :D
  • #1   20. feb 2013 Hvad er BBH spring? smiley

• #2   20. feb 2013 Ejjjjjj hvor ser det bare hyggeligt ud!!! Hvor ville jeg ønske jeg havde mere styr på min hest, så ville jeg sørme gerne have været med! smiley

• #3   20. feb 2013 BBH spring er udviklet af Susan Kjergård der har Blue Berry Hill.
    Det går ud på der står nogle spring på banen. Så skal du måske over et spring, trave en omgang for løse tøjler, tage to spring hvor du derefter laver en parade ved C. tage et spring over midten hvor du skifter volte, så skal du skridte en halv omgang, hvor du der efter skal videre til næste spring.
    Det går meget ud på at du hele tiden har kontrol over hesten for en let tøjle, og ikke bare racer igennem når som på en traditionel springbane. Jeg er vild med den måde, det er også sådan jeg træner spring der hjemme smiley

Astrid:
    Du kan da bare komme og tage din hest med alligevel smiley Så kan han prøve at være i byen, og du kan gå ud på opvarmnings banen og træne lidt med ham. for at prøve at se hvordan jeres kommunikation er et fremmed sted.
    Hvis du laver jordarbejde til dagligt, kan du prøve at melde dig til jordarbejde let, så kan du få gode ideer af "dommeren" til hvordan du kan fortsætte din træning der hjemme.

Der er rigtig mange kompetente mennesker og der vil altid være en der har forstand på heste der evt. kan hjælpe dig hvis du synes du mister kontrollen over din hest. Vi er der alle for at have en god dag og for at hjælpe hinanden smiley

• #5   20. feb 2013 synes fint nok om idéen men en velredet spring hest "racer" ikke afsted på en springbane... En springhest skal kunne rides og kunne stoppes med bennene lide foran springet, så kan ikke se at det er skal vise noget bestemmet med at skridt, trav eller parada mellem springende.

• #6   20. feb 2013 Er der noget man må starte med en hest fra 2009? smiley

• #7   20. feb 2013 Bleh - Jeg kan ingenting.. Blæremåse hele bundet!
    Er slet ikke misundelig... Har slet ikke lyst til sådan et sted hen.. Øv...

Suk... JEG VIL OGSÅ!!! *TUD* x)

• #8   20. feb 2013 Åhr, jeg ville gerne der var informationer om BBH. Det er lige noget for Akando og mig, men vil ikke deltage, hvis springene er over 50cm og der er for meget galop med. Det er han ikke klar til endnu smiley

• #9   20. feb 2013
    Tror det er lettest at skrive til de der arrangere det - men ja kunne være godt med klasse beskrivelser for de der ikke er inde i det. Det kommer til DHE træf, men de er jo ikke oppe endnu :o)

• #10   20. feb 2013 Det lyder spændende smiley

• #11   20. feb 2013 Ja, det er lidt ærgeligt, for der er faktisk ikke så mange klasser der er beskrevet. Og jeg med unghest, vil rigtig gerne vide hvad klasserne går ud på, inden jeg melder mig til, da det bliver første gang jeg har ham med til arrangement og 3. gang jeg overhovedet har ham med uden for vores jord smiley

• #12   21. feb 2013 Hønse musen!
    Der ligger klasse beskrivelser af alle klasserne undtagen jordarbejde, selve BBH spring klasserne er ikke helt færdige endnu, og det skyldes helt naturligt at Susan som står for dem lige har født, og skal have masser af tid til sin baby!

Til heyday bliver der 2 spring klasser en på 40 cm og en på 60 cm.
    Galop er på hele banen valg frit!! Vi havde det første år flere ekvipager der bare skridtede hele banen i gennem!

Hvis i gerne vil have konkrete svar på alle jeres spørgsmål er i velkomne til at skrive til Sanne eller jeg, eller sende en mail til arrangørene på traef@denheleekvipage.dk elller dhe@denheleekvipage.dk

Mvh.
    Agnete

• #13   21. feb 2013 jeg skal så meget være med var også med sidste år smiley

• #14   21. feb 2013 Ej hvor fedt smiley

• #15   21. feb 2013 Enig i alt det Agnete siger.

Klassebeskrivelserne er under DHE-træf. Da klasserne er de samme i DHE sammenhæng.

Det er bare ikke alle klasser der er til Heyday.

(link fjernet)
    Kig i menuen til venstre.

• #16   22. feb 2013 Meld jer ind i DHE træf's gruppe her på HG.
    http://www.hestegalleri.dk/grupper/dhetraefogstaevne

Kommentér på:
Kom og træn din hest i andre omgivelser :D

Annonce