Kom og træn din hest i andre omgivelser :D {{forumTopicSubject}}
Nu er det snart ved at være tid til dette års HEY DAY!
Kom og få to rigtig hyggelige dage med din hest og en masse andre glade mennesker der også går op i heste og deres velfærd.
Kig her!
http://www.denheleekvipage.dk/cms/dhe-traenings-traef-2013?view=featured
Der vil være en række klasser man kan deltage i, og få en seddel med hjem med kommentarer fra dommerne.
- Så ved du lige præcis hvad du skal hjem og øve på
- Dommerene er nogle af Danmarks dygtigste hestefolk ( i min mening)
Ind til videre er programmet således:
(link fjernet)
Skynd jer og tilmeld jer, så i er sikkere på at komme med!
Det er ikke alle klassebeskrivelser der er kommet ind endnu. Men hvis du er usikker hvilken klasse du kan starte, kan jeg prøve at hjælpe med niveauerne.
Kom frisk!
I kan se lidt video og billeder fra sidste års træf her :
http://www.youtube.com/watch?v=ivP-5XESUvw&feature=player_embedded
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.381
okt 2009
Følger: 66 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.842
maj 2006
Følger: 38 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 98 Svar: 1.123
Det går ud på der står nogle spring på banen. Så skal du måske over et spring, trave en omgang for løse tøjler, tage to spring hvor du derefter laver en parade ved C. tage et spring over midten hvor du skifter volte, så skal du skridte en halv omgang, hvor du der efter skal videre til næste spring.
Det går meget ud på at du hele tiden har kontrol over hesten for en let tøjle, og ikke bare racer igennem når som på en traditionel springbane. Jeg er vild med den måde, det er også sådan jeg træner spring der hjemme
Astrid:
Du kan da bare komme og tage din hest med alligevel Så kan han prøve at være i byen, og du kan gå ud på opvarmnings banen og træne lidt med ham. for at prøve at se hvordan jeres kommunikation er et fremmed sted.
Hvis du laver jordarbejde til dagligt, kan du prøve at melde dig til jordarbejde let, så kan du få gode ideer af "dommeren" til hvordan du kan fortsætte din træning der hjemme.
Der er rigtig mange kompetente mennesker og der vil altid være en der har forstand på heste der evt. kan hjælpe dig hvis du synes du mister kontrollen over din hest. Vi er der alle for at have en god dag og for at hjælpe hinanden
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Er slet ikke misundelig... Har slet ikke lyst til sådan et sted hen.. Øv...
Suk... JEG VIL OGSÅ!!! *TUD* x)
aug 2008
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.023
Tror det er lettest at skrive til de der arrangere det - men ja kunne være godt med klasse beskrivelser for de der ikke er inde i det. Det kommer til DHE træf, men de er jo ikke oppe endnu :o)
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 804
aug 2008
feb 2008
Følger: 190 Følgere: 179 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 1.026
Der ligger klasse beskrivelser af alle klasserne undtagen jordarbejde, selve BBH spring klasserne er ikke helt færdige endnu, og det skyldes helt naturligt at Susan som står for dem lige har født, og skal have masser af tid til sin baby!
Til heyday bliver der 2 spring klasser en på 40 cm og en på 60 cm.
Galop er på hele banen valg frit!! Vi havde det første år flere ekvipager der bare skridtede hele banen i gennem!
Hvis i gerne vil have konkrete svar på alle jeres spørgsmål er i velkomne til at skrive til Sanne eller jeg, eller sende en mail til arrangørene på traef@denheleekvipage.dk elller dhe@denheleekvipage.dk
Mvh.
Agnete
maj 2011
Følger: 74 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 891
feb 2004
Følger: 93 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 111 Svar: 630
maj 2006
Klassebeskrivelserne er under DHE-træf. Da klasserne er de samme i DHE sammenhæng.
Det er bare ikke alle klasser der er til Heyday.
(link fjernet)
Kig i menuen til venstre.
maj 2006
http://www.hestegalleri.dk/grupper/dhetraefogstaevne
Kom og træn din hest i andre omgivelser :D