548 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tilkørsel - Selv? Pris? Tilkørsel - Selv? Pris?

Er der nogen der har erfaring med at tilkøre en pony selv (uden hjælp fra træner). Er det muligt, med hjælp fra venner der tilkører heste (skriftligt, da de bor i Sverige), videoer og bøger?

Og hvor billigt kan det køres mht. til seletøj og vogn? Er der nogen, der har erfaringer med at lave en vogn helt selv, eller er det en ting man er nødt til at købe?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilkørsel - Selv? Pris?
  • #1   16. jan 2013 Altså du kan jo spørge dem i Sverige hvad de siger? Om de mener det kan lade sig gøre, siger de at det kan de godt hjælpe mig med så er det bare om at komme i gang smiley

- vogn ville jeg ALDRIG selv lave, den skal være sikker og det samme med seletøj. Du kan være heldig og finde noget godt på dba.dk eller guloggratis.dk ellers er møldrup rideudstyr billige både i seletøj og vogn smiley

• #2   16. jan 2013 det kommer helt an på hvad for en hest det er vis du spørger mig smiley

• #3   16. jan 2013 Jeg har selv tilkørt min den lille smiley Dog starter vi på et kursus her på lørdag, for at få styr på alle tingene! Og få at prøve os selv af på en forhindringsbane!

Hvis man ved hvad man laver, kan man godt lave sin egen vogn, vil jeg syntes.. dog kommer det meget anpå hesten og hvad man skal bruge det til jo!

En eller anden dag, gad jeg godt køre et ponytravløb med min, for sjov, der ville jeg helt sikkert bruge en "rigtig" vogn.

Seletøj skal være god kvalitet, jeg har oplevet med andres heste, at det knækkede i bringe stykket under kørsel, fordi læderet var for mørt!! Så hellere bruge nogle penge på noget ordentligt! smiley

• #4   16. jan 2013 Man kan godt selv tilkøre, men vil klart anbefale dig at få en underviser, da der er så mange små ting der kan gå galt og føre til at hesten aldrig bliver god til det!
    Man kan godt selv bygge en vogn, men det er noget man skal have sat sig meget ind i først!:)
    Tror den billigste løsning faktisk ville være at købe brugt vogn og sele:) hvilken str pony har du?
    Held og lykke med det:)

• #5   16. jan 2013 Det er en islænder, men det er langt fra sikkert, den skal tilkøres. Synes bare, det virker som en hyggelig ting, så ville lige høre ad!

• #6   16. jan 2013 Det ER også hyggeligt at køre - men det er ingen billig sport, hvis det skal gøres sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

Hvis dit udgangspunkt er billigste fællesnævner, så tror jeg at du skal lade være. Du ender bare op med noget, som ikke er i orden og risikerer liv og lemmer med det.

• #7   16. jan 2013 Selvfølgelig skal det være sikkert, det er helt 100%! Hellere betale lidt mere for noget der er i orden, så.

Kommentér på:
Tilkørsel - Selv? Pris?

Annonce