{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højre volte
  • #1   8. nov 2012 8 taller hvor man har heste let bøjet til ind med midten hele tiden. nogle gode volter hvor igen hesten er let bøjet. og så skal nakken være i samme højde som nakken. det er i hvert fald det jeg laver med min som også har det rigtig svært på højre volte.

• #2   8. nov 2012 8-taller, versage, skenkelvigening. Løsgørene øvelser

• #3   8. nov 2012 Måske er det ikke hesten, det er galt med smiley Min araber og jeg havde også problemer på højre volte, og det viste sig, at JEG var en smule skæv i kroppen...

• #4   8. nov 2012 Havde præcis det samme med min unghest. En rigtig god ting er at få hesten til at gå dybt med hovedet men stadig i holdning og så skubbe bagparten ud og fortsætte rundt på volten. Dette kan gøres både i skridt, trav og galop. I galop er det dog rigtig vigtigt at holde udvendig ben godt tilbage så hesten ikke falder over i den anden galop smiley Og når det fungere kan det laves ned af langsiderne. Altså versade.
    Held og lykke med det.

• #5   8. nov 2012 Jeg er også skæv i ryggen og har givet min hesten den skævhed, men ovenstående øvelser hjalp os på rette vej igen. (:

• #6   8. nov 2012 Hvis den fungerer godt på venstre volte, så træn højre fra den volte.. Altså stil ud af rundt i volten nogle meter, og så rund ind ad igen..
    Og så hele tiden prøve at opnå bare lige en tak mere bøjning..

hvis du selv er stiv i f.eks. ryggen, så kan man også selv mærke, at hvis man starter med at bøje lidt, og så tilbage igen, og så presser lidt længere næste gang, så kan man bøje mere og mere...

Kommentér på:
Højre volte

Annonce