{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Klikker træning - idéer?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet igang med at træne min pony med klikker træning smiley Jeg har lært ham at smile, botte på en genstand, og vælte en spand når jeg slår på siden af den. Han er okay til det, men jeg vil gerne lære ham nogle mere avanceret ting - f.eks. at gå piaffe/passage ved siden af mig, tage spanke skridt, stejle, sidde ned, ligge ned osv. Men jeg vil gerne have links eller måder i selv ved, man kan bruge til at lære ponyen det på. Ikke bare hvad man kan gøre, men hvordan man starter op helt fra bunden og sådan smiley

Han er kun en lille shetter (Det er Ludwig Star) og han er lidt fat svag så det skal være logiske metoder får både ham og mig, da vi begge er nye i det med klikker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikker træning - idéer??
  • #1   2. okt 2012 Du skal være velkommen til at kigge forbi min hjemmeside www.hestefornuft.dk - Under "Hestetricks" finder du guider til forskellige tricks. Der skal nok komme mange flere. smiley

Han er ikke fatsvag, han skal bare lige i gang med at arbejde med hjernen, det kan godt føles lidt tungt i starten smiley

• #2   2. okt 2012 Prøv og se om du kan skaffe bogen der hedder "klikkertræning af heste" Den fortæller dig hvordan du gør, den er super god til nybegyndere! (jeg er selv nybegynder i klikkertræning, men efter jeg læste den bog så går det bare fremad!)
    smiley Ellers skriv en pb så kan jeg fortælle lidt om den "taktik" jeg bruger, som bogen henviste til! (:

Kommentér på:
Klikker træning - idéer??

Annonce