{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor vil hun ikk??
  • #1   22. okt 2006 kan det være fordi hun er så stædig eller fordi hun føler bange ved selv at skulle afsted..

• #2   22. okt 2006 Det kan være hun ik kan li' at gå alene ? Det ville være mit gæt ..

• #3   22. okt 2006 hvordan kan man afhjælpe hende det??? så man selv kan tage på tur..!!

• #4   22. okt 2006 Hmm , ved ik rigtig . Start med at gå nogle ture med hende hvor der er en der trækker og en der rider . Eller , ved ik . Hehe .

• #5   22. okt 2006 Hm.! Det qør miin os.!
    Det er bare for at irriterne min qør det for noqen qanqe vil hun oq andre ijk.! Det er vel bare for at prøve siin rytter af.?
    Stejler hun.? eller barker.?

• #6   22. okt 2006 Sådan er Bette også alene..
    Derfor rider jeg aldrig alene, da jeg ikke synes det er en go idé.. smiley

• #7   22. okt 2006 Hun har ikke nok tillid til dig.
    Det er det eneste svar ;O)

• #8   22. okt 2006 Hvordan du kan få hende til det?
    Jo. Først og fremmest ville det være en god ide' og træne nogle ture med den. Bare hvor du trækker den de første gange, så den også lære det ikke er farligt og gå alene. Efterhånden kan du stige op på den, ride lidt også stige af igen og gå lidt mere osv. Også selvfølgelig træne tilliden.. Så din hest stoler på dig uanset om i er alene eller sammen med andre.

• #9   23. okt 2006 Allerførst så kan en hest ikke "ville irritere".
    Sådan kan en hest slet ikke tænke... den kan kun reagere instinktivt udfra dens adfærdsmønster og fra rytteren.
    Alle heste har en vis angst for at være alene naturligt.
    det går i strid med dens natur og får en vild hest er det at være alene lig med døden, uden en flok har den ikke en chance.
    For at den skal være tryg ved at ride ud alene skal den have tillid til dig, har den det er du dens leder og den kan trygt følge dig hvorend du går.
    jordarbejde er altid godt (i mine øjne).
    Du skal have etableret et forhold der bassere på kommunikation, tillid og respekt.
    Hvordan er hun hvis du trækker hende?
    Uanset hvad så tænk på at det er en naturlig reaktion, men som du sagtens kan få gjort noget ved via god og fornuftig træning baseret på hestens adfærd.
    Mange hilsner herfra smiley

• #10   23. okt 2006 Min pony gør nøjagtig det samme /:
    Har fået afvide af en dygtig rytter, at det kan jeg ik lave om på. Det må jeg bare acceptere, da det har sat sig fast oppe i hovedet på dem at de ik vil gå alene. Da hesten er et flok dyr. Den forklaring fik jeg /:

• #11   24. okt 2006 det er rigtigt at det er på grund af at hesten er et flokdyr men jeg er ikke enig i at man ikke kan gøre noget ved det.
    Det er et spørgsmål om at du også accepteres som leder og flokmedlem så hesten trygt kan følge dig... så du kan godt gøre noget ved det det kræver bare tålmodighed, indsigt og fornuftigt samarbejde.

Kommentér på:
Hvorfor vil hun ikk??

Annonce