{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Hvorfor gøre hun det. {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg igang med at tilride min pony, Mynte. Hun kan en masse og har endelig!!!!!! Fået nykken ud af hende. Altså hun bukker ikke mere. Kan samle sig lidt nu. Lave cirkelvolter, slangebuer, skrådt igennem og galopere volter. Men pt. Rider vi kun skridt og trav og øver lidt overgange. Fordi jeg gerne vil vente med galoppen til vi er 100% på det rette spor, så jeg ikke ødelægger hele lortet jeg har opbygget. Læs hendes profil, så forstår du lidt bedre hvordan hun er.

Når men nu til sagen. Når jeg skal sætte frem i trav der bliver hun ret mukkent. Hun "krøller" sig nærmest sammen og bliver ret mukkent, kan godt finde på at sparke lidt ud. Og går i meget meget langsomt tempo. Hun er en MEGETfrem ad gående pony, lidt for meget nogle gange. Skridter rigtig flot igennem og hun har nogle super gode gangarter. Det er det der undre mig meget. Er lidt nervøs nogle gange når jeg skal igang fordi jeg ved hvad hun er i stand til. Når jeg endelig er frem i trav og har kæmpet lidt med hende, så går hun rask frem.


Har haft skiftet hovedtøj og bid 2 gange. Sadlen sidder bedre nu hvor hun har tabt sig. Men hun er så fed så fed og flad i ryggen så det er næsten umuligt at finde sadel til hende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gøre hun det.
Kommentér på:
Hvorfor gøre hun det.

Annonce