624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvor er jeg stolt! Hvor er jeg stolt!

Undskyld sproget men GAL en F.A.B.E.L.O.U.S dag! smiley

Jeg er lidt springskræk, men har part på en ældre springpony, så han ELSKER jo selvfølgelig at springe! Om det så kun er bom eller 70 springer han det lige meget hvad! smiley
Han elsker det jo, og for at gøre ham glad, mig mere sikker og få lidt variation i ridningen har vi fået lidt speciel undervisning, hvor jeg får springtræning som alle andre bare meget lavere, så vi får en god oplevelse. smiley
Her i lørdags sprang vi ca. 50 cm. Sååå stolt, men I DAG sprang vi 60 cm i kryds! Hvor er jeg dog stolt.
Vi sprang FØRST et lille kryds, så en lille lodret og så et kryds igen efterfulgt af hinanden - en serie. smiley
Dog ENDTE det med en oxer, en oxer og et kryds på 60 cm til aller sidst! Jeg er så stolt af os begge. smiley
Han stoppede kun en gang på et opvarmningsspring - 100 % min skyld. Jeg fulgte overhoved ikke med ham, men vi kom på direkte bagefter med fuld knald på. smiley

Det var Dutchmann. smiley Nu min anden part, Baxter (4 år) :

Han har fået et hul i kinden. smiley Han kan godt rides med bid, men vil helst ikke da man ikke må tage i tøjlen. Sofie (part) og mig (part) er blevet enige om at øve bidløs ridning med ham, hvis dette sker igen eller lign.
Jeg spurgte Sofie om han var redet uden sadel før, svaret var nej.
Han er heller aldrig blevet redet i grime og tøjler.
SÅ jeg longerede ham lige lidt i varmen, så ikke særlig meget da han hurtig blev varm da han er sort. Så red jeg ind i ridehuset så jeg ikke generede andre, da man faktisk ikke må ride i grime og tøjler. smiley Man skal åbenbart have mere kontakt til hesten, men..
Jeg stillede ham ved nogle trapper og det tog ca. 10 forsøg, SÅ hoppede jeg op på ham, men jeg var meget tålmodig og han meget rolig! Så meget godt! smiley
Så trak jeg i tøjlen da jeg for det første vil vide om han kan stoppes i grime. - Skulle NÆSTEN ikke tage i tøjlen så stoppede han! smiley
Det endte med trav til en parade ved svagt tag og en masse godbidder! smiley
Så red vi selvfølgelig hjem - en tur på ca. 7 minutter UDEN problemer og kunne stoppes på vej hjem uden problemer. smiley

Kan man lige være mere stolt i dag!?
Skriv gerne om jeres arbejdes / trænings dag i dag!? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er jeg stolt!
Kommentér på:
Hvor er jeg stolt!

Annonce