lysten til at give op {{forumTopicSubject}}
kender i det? nogen gange får jeg en ekstrem lyst til at give op med træningen og andre dage har jeg bare mega meget blod på tanden og føler at mig og vanessa nok skal klare den sammen og lære af hinanden, og at vi ikke behøver nogen hjælp, fordi vi har viljen til at opnå vores mål, også skal vi også nok nå dem! men andre dage kan jeg virkelig være helt nede i kulkælderen og bare føle at det hele er nyttesløst og at alt hvad jeg gør er forkert og får en følelse af at jeg ikke dur til en skid omkring hestene.. det går mig virkelig meget på, for jeg ved at mine følelser omkring det, også smitter af på hende
har på ingen måder i sinde om at give op med vores træningen, lysten og følelsen dukker bare op ind i mellem .. har ikke haft hende ret længe (2 måneder) og vi er allerede kommet forholdsvis langt med træningen ..
Jeg får også nemt en rigtig dårlig fornemmelse i maven hvis veninder eller andre kigger på mig når jeg rider. er bange for hvad de tænker og det får mig også til at føle mig uduelig, så ofte rider jeg på de tidspunkter hvor der ingen mennesker er, for at slippe for den følelse..
har lært alt hvad jeg kan udfra egne fejl og rettet op på dem, indtil jeg fik det resultat ud af det jeg gerne ville have. ganske enkelt bare prøvet mig frem. har fået noget undervisning på min gamle part og fik også undervisning på vera dengang hun stadig levede, men ellers har jeg lært det meste selv, ved at læse hestens signaler..
hvad i alverden kan jeg gøre for at slippe af med de rigtig dumme følelser jeg går med indeni ?? bliver sindsyg i mit hovede, for jeg holder så meget af vanessa og er inderst inde helt sikker på at vi nok skal klare den, jeg mister bare modet engang i mellem :-(((
aug 2007
Følger: 82 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 156 Svar: 989
aug 2007
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 132
aug 2007
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553