Min hest løber!! Min hest løber!!
Hej!
Jeg har en utrolig dejlig hest! Han er ren Anglo Araber! Jeg har haft ham i lidt over tre år, og vi er virkelig nået langt i både dressur og spring, men har et problem! Han løber fra mig i galoppen! Jeg har kæmpet i tre år og kan ikke forstå det! Jeg har fået tjekket ryg og sadel og der er intet galt! Jeg har prøvet så mange ting i ridningen og den galop ødelægger altid det hele! Jeg har haft tre undervisere og de har sagt det samme, men intet har hjulpet! Hvis i har haft samme problem eller tror i kan hjælpe mig, ville jeg blive mega glad! På forhånd tak! Knuzz Malene og Nemesis( Min hest)
feb 2004
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 693
jeg har selv en Anglo - Araber som gjorde det samme i starten - Jeg fik af vide at det var fordi at den ikke kom nok ud og af det var energien som skulle ud - (Tror ikke lige at det var det) Når du ska til at galopere ska du ride hende på små volter nu mere hun løber jo mindre ska volterne være - når hun så løber i et tempo du kan styre hende i, laver du volten større og større igen - men hvis den så begynder at løber igen må du ind på de små volter - sådan lærte jeg min hest ikke at løbe - for hun vidste at hver gang hun løb kom hun ind på små volter og når de er på små volter kan de ikke løbe stærkt - HUSK at stille din hest ind mod midten af volten..! Det var et råd jeg fik af min dressur lære..! Og det har hjulpet på min pony..!!!!!
Men du må få held og lykke med det...!!! Og håber at det hjælper..???
Hilsen Sanna
mar 2004
Følger: 34 Følgere: 56 Heste: 3 Svar: 26
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
feb 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
Bare bliv ved.
Knus herfra
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 59
så vi skal også til at lære det. På volter er han rigtig godt og kan komme i en kort galop, men med det samme vi kommer ud på stor volte løber han, men jeg har kun haft ham i to måneder og det er allerede blevet bedre.
Min hest løber!!