1.017 visninger
|
Oprettet:
Min hest løber:-( {{forumTopicSubject}}
Hej alle på Hg:)
Jeg har et problem, når jeg henter min hest fra folden løber han fra mig:( først står han stille også løbet han alt hvad han kan væk fra mig, og jeg kan ikke holde ham:( han løber altid ind i stalden, og ind i hans boks. Der er kun problem der ellers er han den skønneste dreng i verden<3 har i en idé til hvad jeg kan gøre???
maj 2012
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 508
Ellers ville jeg bruge en longe (evt sæt den som hingstekæden. Her har du mere tid til at få stoppet hesten men held og lykke med det
mar 2011
Følger: 58 Følgere: 200 Heste: 9 Svar: 2.043
Ros den, når den ikke løber.
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.639
Jeg ville prøve at finde ud af, hvorfor han løber.
Som der er en der siger, så gentag til han ikke løber, eller også ville jeg få ham til at tænke på noget andet. Nu ved jeg ikke hvor langt du skal gå med ham, men lær ham stop signalet, når han står stille så bak ham, gå frem igen, og hvis du kan mærke at han snart løber, så stop op igen og bak ham. Ros ham når han går pænt.
Er der foder i hans boks når han kommer ind? Hvis der er det, så fjern det, så han ikke for nogen belønning for at løbe fra dig.
maj 2012
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 508
jun 2007
Følger: 355 Følgere: 337 Heste: 11 Emner: 41 Svar: 467
Jeg lagde en kæde hen over næsen og gik med to træktove på ham . Så jeg kun Holdte i kæden løst. Men når han så gjorde det, havde jeg den ekstra bremse :).
aug 2010
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 267
Min hest løber:-(