En uge væk...(laaaang) En uge væk...(laaaang)
Ja nu har jeg været væk en uge... Måske har i merket det.. tihi.. måske ikke...
tænkte jeg skulle skrive lidt om hvad jeg har lavet så;)
På mandag forrige uge så tog jeg og Ulf ned til min træner og så red jeg for henne både mandag og tirsdag (jeg sov der nede i hennes hestebil). På onsdag red hun på Ulf og jeg red på hennes hest (Kille kalder vi den..). Den var rigtig sjov at ride:D Så på torsdag red jeg Kille igen, mens min træner havde nogle køretimer (hun skal få kørekort for stor lastebil) og så vasket jeg Ulf før vi tog til Drøbak (et sted i Norge) for at ride stævne. Jeg med Ulf og hun med Kille og den andre hest hun har (Corato).
Da vi kom frem til Drøbak red jeg Ulf lidt og min træner red Corato lidt... Så ordnet vi i stalden før jeg mødte en veninde der har flyttet langt væk og også var i Drøbak i week. Endte med at hun sov i hestebilen sammen med mig:D Rigtig hygge.. vi så film og grillede!
Så kom fredag morgen og jeg gik op TIDLIG... kl 0530 var jeg i stalden og fodret, før jeg tog bandager og dekken af Corato og pudset ham til min træner skulle ride ham på morgenen. Så kom min træner og hendes søs og min træner red Corato mens hendes søs og jeg ordnet Kille så hun kunne ride ham lidt også. Derefter ordnet jeg lidt med Ulf...
Så skulle jeg starte. Jeg red 110cm og 120cm og fik en bom i hver af dem. Havde bedst tid i 110 så det var lidt surt med den bom, men det er sådan der sker... jeg trænger bare lidt mere rutine;)
Om aftenen grillet jeg og min veninde igen og vi havde det sjovt...
Så var det op tidlig igen på lørdag og ordne min træners hest og sådan før jeg skulle ride Ulf i 120. Jeg var helt vildt nervøs da jeg skulle ride og jeg ved slet ikke hvorfor! rigtig rigtig irriterende! Så jeg glæmte helt hvor jeg skulle efter nr 2, men fandt heldigvis nr 3 og kom mig vidre igennem og til mål med 2 bomme og to fejl for tid... Men Ulf var altså rigtig sød så forstår slet ikke hvad jeg tænkte på!
Så om aftenen på lørdagen grillet jeg med min træner før hun tog til et andet sted og jeg gik tidlig i seng.. var jo helt udslidt efter at lægge mig ca 1-2 om natten og stå op halv 6 om morgenen.. så kl. 23 tror jeg jeg sovnet tihi... så var det op halv 6 igen og fodre og sådan og planen var at min træner skulle ride Corato om morgenen igen så jeg gjorde ham klar, men hun kom for sent til at ride ham før jeg skulle starte så da fik han vænte.. Så gik vi banen og jeg varmet op.. Vi fik lidt dårlig tid, men det gik godt alligevel. Det var 125cm og egentlig skulle jeg ikke ride så højt endnu, men min træner mente det var ok, så da gjorde jeg det alligevel.. Det gik faktisk ret godt. Banebyggeren havde fået besked fra rideforbundet om at bygge en svær bane fik jeg vide efter jeg havde redet.. tihi.. Det var nemlig sådan en cup for juniorer.. Jeg fik 3 bomme, men der var ikke så mange der engang kom igennem banen! 16 af 34 startende udgik! så jeg er vildt fornøjd med at blive nr. 14 af 34 og jeg fik 2 poeng i cuppen (som jeg jo ikke engang havde tænkt til at ride!!).. så nu er jeg bare SÅÅÅÅ glad for min hest og træner og alt!:D:D
Skulle bare lige ud med det tihi.. ved godt det er langt og der er sikkert mange fejl...
Tiril R
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
En uge væk...(laaaang)