265 visninger
|
Oprettet:
andre der bare glæder sig til weekend? {{forumTopicSubject}}
(kedsomheds indlæg)
dumt spørgsmål for gør man ikke altid det he he... Ej har bare haft en laaaang kedelig uge på arbejde, og tiden er gået alt for hurtigt hos hestene!
Så nu Glæder jeg mig vildt til bare og kunne bruge ekstra meget tid på hestene i weekenden, samt fest lørdag, synes jeg trænger til lidt spas efter jeg tidligere på ugen fandt ud af jeg har mælkeallergi :(, så skal holde mig væk fra alt med mælk i OG DET ER SKU SVÆRT
man er jo chokolade elsker
Hvad skal i andre ellers her i weekenden?
Blogger
Følger: 221 Følgere: 267 Heste: 8 Emner: 1 Svar: 3.032
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Og så skal jeg træne med min egen unghest sammen med min kæreste. Så jeg håber på godt vejr i weekenden, da min hest altid er gladest i solskin
Søndag har jeg ikke de vilde planer. Og heldigvis for det da, for synes jeg har haft planer hver dag i den sidste måned ellers hehe. Så det skal jeg absolut nyde
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
mar 2006
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 7 Emner: 160 Svar: 528
Ja det kan du have ret i, men det er bare ikke det samme :(... Elsker en god mælke chokolade he he...
Carajo:
Nyd det så længe det varer, jeg misunder dig i hvert fald
SIgne B:
uh vorstår jeg godt, ikke noget bedre end og stå op før alle andre andre og åbne døren ind til stalden hvor man bliver mødt af vrinsk fra højre og venstre
okt 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 371
Skal i byen med en veninde i aften
Lørdag: Skal på arbejde (underviser nybegyndere på rideskolen) Til brunche hos min Farmor og skal spise sammen med en god veninde og hendes familie.
Søndag: Skal hjælpe min mormor med og flytte
Så en dejlig weekend hvor både familie og venner skal ses
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 1.250
andre der bare glæder sig til weekend?