{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

andre der bare glæder sig til weekend? {{forumTopicSubject}}

(kedsomheds indlæg)

dumt spørgsmål for gør man ikke altid det he he... Ej har bare haft en laaaang kedelig uge på arbejde, og tiden er gået alt for hurtigt hos hestene!

Så nu Glæder jeg mig vildt til bare og kunne bruge ekstra meget tid på hestene i weekenden, samt fest lørdag, synes jeg trænger til lidt spas efter jeg tidligere på ugen fandt ud af jeg har mælkeallergi :(, så skal holde mig væk fra alt med mælk i OG DET ER SKU SVÆRT smiley

man er jo chokolade elsker smiley

Hvad skal i andre ellers her i weekenden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  andre der bare glæder sig til weekend?
  • #1   20. mar 2009 Nej glæder mig ikke, skal arbejde smiley Jeg havde ellers lige glædt mig til at sove længe og slappe lidt af, men nej nej, blev spurgt om jeg ville tage en weekendvagt og jeg KAN bare ikke sige nej... iiiiih.

• #2   20. mar 2009 Jaa jeg glæder mig super meget smiley Jeg har staldvagt ude ved krikkerne imorgen, så jeg skal passe de 12 basser der står ude ved min hest smiley

Og så skal jeg træne med min egen unghest sammen med min kæreste. Så jeg håber på godt vejr i weekenden, da min hest altid er gladest i solskin smiley

Søndag har jeg ikke de vilde planer. Og heldigvis for det da, for synes jeg har haft planer hver dag i den sidste måned ellers hehe. Så det skal jeg absolut nyde smiley

• #3   20. mar 2009 Nej det er bare det samme hver dag når man lige for tiden ikk har noget arbejde. Men er da glad for jeg har masser af tid til mine dyr, men træls at jeg ikk har noget at lave i hverdagene

• #4   20. mar 2009 Gitte J:
    Ja det kan du have ret i, men det er bare ikke det samme :(... Elsker en god mælke chokolade he he...

Carajo:
    Nyd det så længe det varer, jeg misunder dig i hvert fald smiley

SIgne B:
    uh vorstår jeg godt, ikke noget bedre end og stå op før alle andre andre og åbne døren ind til stalden hvor man bliver mødt af vrinsk fra højre og venstre smiley

• #6   20. mar 2009 Ja, jeg glæder mig smiley

Skal i byen med en veninde i aften smiley
    Lørdag: Skal på arbejde (underviser nybegyndere på rideskolen) Til brunche hos min Farmor og skal spise sammen med en god veninde og hendes familie.
    Søndag: Skal hjælpe min mormor med og flytte smiley

Så en dejlig weekend hvor både familie og venner skal ses smiley

• #7   20. mar 2009 Nej glæder mig slet ikke til noget.. smiley

Kommentér på:
andre der bare glæder sig til weekend?

Annonce