{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Andre der syndes det samme? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg tænkt lidt den sidste stykke tid..
Men er det bare mig eller er heste i dag på Howrse ikke ved at blive sat lidt til overpris?
Selv heste med en GP på ca 900 og som har en farve der ikke er så svær at få bliver sat vandvittig højt nogen gange. smiley

Er heste bare ved at være mere værd nu eller hvad sker der?

Er bare lidt nysgerrig, også til hvis jeg selv skal sætte heste til salg. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der syndes det samme?
  • #1   29. jun 2018 Jeg er enig!
    har haft holdt en pause fra howrse. Da jeg kom tilbage for lidt siden efter et år, var priserne bare i top

• #2   29. jun 2018 Syntes også at priserne er steget helt vildt siden jeg spillede sidst smiley

• #3   29. jun 2018 Er på en måde glad for jeg ikke er den eneste der syndes det, syndes det er vandvittigt ved mange af hestene. smiley

• #4   29. jun 2018 Bare generelt på ligegyldige heste er prisen jo tårnhøj. Du kan sjældent få en hest til under 10.000... da jeg spillede for nogle år siden fandtes de stadig til 1000-2000 eq jævnligt smiley

• #5   29. jun 2018 Grunden til at prisen på lige gyldige heste er steget, er fordi priserne for bedækninger er steget. førhen kostede det jo hvad.. 200 eq at tilkalde dyrlægen? og nu er det mindste man kan bedække for omkring 400 eq. og det går tit op til 2.500 eq for en bedækning og så stiger priserne.
    Lige med pas pris der tror jeg at det er fordi folk ikke har andre muligheder for at tjene pas med de nye regler. Dog køber jeg ikke heste for pas medmindre det er eliter smiley

• #6   29. jun 2018 Man kan sagtens holde bedækningsprisen så lav man kan ved at købe hvedeklid, så det kunne man gøre, detsuden så sælger folk jo til langt over de 2.500 så kan ikke se hvorfor det skulle være grunden.
    Bedækker du og sætter til 5.000 eq tjener du jo stadig din bedækning ind samt overskud, men alligevel er prisen på 5.000 eq blevet en sjældenhed. smiley

• #7   29. jun 2018 Da jeg startede på Howrse kunne man nemt købe heste til 500 eq.
    Efter nogle år steg de til 4000-5000 eq (også fair nok)
    Men nu kan du købe lidt til 10.000 eq men de er godt på vej til at stå til 20.000 eq, syndes det er overpris, også selv om en bedækning koster 2.500, syndes ikke det er en god nok grund til denne pris stigning, ikke for så ligegyldige heste med 900 GP og med farver som er nem at skaffe. smiley

• #8   29. jun 2018 Tja men stadigvæk. Hvis man bedækkede til 200 eq og satte dem til 5.000 eq så svarer det jo nogenlunde til hvis man bedækker for 2.500 eq nu og sætter dem til 10.000 eq. jeg er enig i at det er dyrt men det er altså også blevet meget lettere at tjene equus smiley jeg skal bare sætte en pashest til 250.000 eq så får jeg hurtigt equus ind og der er jo langt flere konkurrencer der kører. Jeg synes da også at det er træls men nu køber jeg jo heller aldrig heste til den pris da jeg synes det er dybt godnat. så hellere købe 80 for 1 pas som man tit kan finde smiley
    Førhen kunne man kun få 120.000 eq for 1 pas hvis man solgte privat og nu går de til 400.000 med nemhed. så tingene hører jo lidt sammen. man kan tjene mere, derfor stiger priserne. det er bare min teori smiley

• #9   29. jun 2018 Hmm kan godt se det lidt, men hvis man som mig stadig mangler mange til sit trofæ og ikke gider alle de blandinger, så er det nederen.
    Jeg syndes det er svært og tjene eq, og har aldrig rigtig nogen pasheste da jeg ikke har overskud et til at passe over 100 heste hver dag som mange andre gør.. har heller ikke råd til at betale nogen for at passe, og ingen gider gør det gratis så for mig er det pænt svært, også derfor det er træls prisen er så høj. smiley
    Men forståeligt at man gerne vil tjene vil jeg også selv, selv om jeg til tider er gavmild især for nye brugere. smiley

• #10   29. jun 2018 du må godt sende mig en liste med de farver du mangler så kan jeg se om jeg har nogle af dem smiley

• #11   29. jun 2018 Jep priserne er tårn høje for tiden, men det er også blevet svære at tjene penge, efter at reglerne skal håndhæves.. smiley

• #12   29. jun 2018 for mig er det fuldstændigt det samme. nærmere tvært imod hvis det er noget smiley der er rigtigt mange der gerne vil have mig til at bluppe for dem, desværre har jeg ikke nok timer i døgnet. og jeg laver rigtigt mange eliter hvor jeg tjener 2-3 pas pr hest

• #13   29. jun 2018 Cristina, jeg kan lige få lavet en liste så kan jeg prøve at sende dem til dig. smiley

Kommentér på:
Andre der syndes det samme?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce