{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

syndes lige jeg ville advare andre.. {{forumTopicSubject}}

nu er det anden gang inden for 2dage at hegnet oppe hvor mine heste de går at det er bleven øgelagt ´med 2dages mellemrum.... begge dage har alle hesten været skramt fra vid og sans af... -så jeg har mældt det til politiet....- men grunden til jeg skriver det er så i kan holde et extra øje med jers hest, da man jo ikke ved hvad det er for nogle mensker der er igang igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syndes lige jeg ville advare andre..
  • #1   17. sep 2007 Idioter !
    Jeg skal nok holde ekstra øje her hjemme smiley

• #2   17. sep 2007 ej hvor ubehageligt !

• #3   17. sep 2007 Er folk bare syge i hovedet smiley

• #4   17. sep 2007 ja jeg ved det heller ikke. os derfor jeg skriver dette indlæg, så heste folkene kan holde øje med deres heste.. nu har jeg hentet dem hjem fra græds af. ture ikke løbe risikoen og lade dem blive der oppe... de er ikke bleven skadet.. men hvem ved hvad der sker næste gang???

• #5   17. sep 2007 Vores heste's hegn var åbnet ligeså fint midt om natten. Vi blev ringet op af vores nabo smiley klamt. Og vi bor tæt på en trafikeret vej.

• #7   17. sep 2007 jeg bor i sønderjylland. tæt på tønder..
    ja mine heste stod os meget tæt på en trafikeret vej, men alle heste har meget stor respekt for hegnet (når det sidder i den højde det skal) men "skider" højt på det når det ikke er der..

• #8   17. sep 2007 Pt. går mine heste ikke på fold pga. omstændighederne. De kommer først ud igen - mens vi ikke er der - pr. 1/10! Der skal jeg nemlig ud til Camilla Enemark smiley

• #9   17. sep 2007 Gid politi kunne fange de folk så de kunne blive straffet og bøde for evt skader + den pris det koster at lave hegn på ny og en bøde for det de har gjort og at de skal sidde i fængsel i en rum tid trods bøden

• #10   17. sep 2007 det har vi også prøvet, men det var nu rådyr, der var skurkerne:-) pas på ikke at over reagere, så tror jeg politi, og befolkning får svært ved at tage det helt seriøst.

Anita W

• #11   17. sep 2007 Diana Brix:

Enig 0.o

• #12   17. sep 2007 herhjemme er det vores hunde der lukker hestene ud der er nemlig en dør ud til folden, men så blir de bremset af portene i gården =)

Men det er sygt at nogle bevist prøver at skade dyrene

• #13   18. sep 2007 Hejsa allesammen.
    Jeg synes også at det er sygt alt dette her *S*
    Hvad sker der lige for folk??
    Det kan jo heller ik passe at man skal til at ha et 6 m. højt hegn om hele ens egendom Så folk kan blive ude.
    Men jeg synes at politiet skal tage det meget mere alvorligt end de gør det nu.
    Men det er jo også bare min mening...

• #14   18. sep 2007 Jeg har en gang passet en hest, så da jeg kom hen til den faktisk på en fødselsdag kl. 6 om morgen fordi jeg skulle på ferie, så lå en DØD ude på marken, og der lå blod der hvor den havde gået inden den døde, den var blevet stukket i halsen smiley . Jeg tog ikke med p ferie !

• #15   18. sep 2007 Jeg har også tit fået ødelagt hegnet, men der var ingen tvivl om det var rådyr...

Alligevel gik mine heste ikke ude hvis jeg ikke var der...

• #16   18. sep 2007 Jeg har ikke oplevet at hegnet er blevet ødelagt, men derimod var min basse blevet klippet en morgen jeg kom ud på folden... Hans man var væk, kun enkelte totter havde han tilbage ellers var resten væk..
    Min oplevelse med politiet var at de ikke tog mig seriøst før jeg stod på stationen med billeder før og efter, og nærmest forlangte at der blev lavet en anmeldelse.. giv ikke op i første omgang, vis at du mener det seriøst og at de skal tage det alvoligt, de mente ikke det var så slemt for han var jo ikke blevet såret eller kommet til skade!!!!

Der er nogle syge folk derude, og vi er alle i stalden blevet meget opmærksomme.....

• #17   19. sep 2007 Helene
    hvornår var det dine dyr blev klippet i???? her i sommer, vi har også oplevet det.
    Anita W

• #18   19. sep 2007 Hvor henne er det sket ???

vores hegn blev klippet op hver aften i starten af sommeren, og det skete også året før og til sidst blev lotte mishandlet ikke skåret i men banket hun var ret vild på det tidspungt så det kan jo være at de/den ikke har kunne komme til hende :-S kunne ikke komme til hende før 3uger efter så bange var hun og hun havde buler og sår over alt så ved egentlig ikke om hun blev skåret i :-S

da det begyndte at ske igen i år blev jeg bange og flyttede så hestene ca 25km væk og kort tid efter blev lotte mishandlet der :-S

• #19   19. sep 2007 hun var også blevet skudt i hovedet og benene med sådan nogen kræmper eller hvad de hedder de der metal ting!!!

det skete samtidig med det med hegnet her i sommer smiley

• #20   20. sep 2007 Det var sidste sommer vi havde problemerne, jeg har ham opstaldet lidt uden for skive og der har ofte før været problemer i omegnen så jeg var ret nervøs... Hegnet var der ikke rørt ved, men vi har et par gange oplevet at folk har holdt ved vejen og kigget ind på foldene, har haft nogle unge drenge tilat rende rundt derinde men dem fik vi fat i, og jeg tror ikke de kommer igen.

Jeg spredte rygtet gennem de heste folk jeg kender så andre kunne være forberedte og holde ekstra øje.

Jeg er blevet frygtelig emsig med folk der vil snakke med hestene, når ikke det er nogen vi kender i stalden.

• #21   20. sep 2007 Godt helle og hendes foldven bliver på folden om leddet er åbent eller ej!!!

• #22   20. sep 2007 Anita W...

Er ked af at hører du også har oplevet denne skændsel af dine heste....:( håber ikke de har lidt nød af det?

Hvor skete det?

• #23   20. sep 2007 hej Helene

ja det var lidt surt, halerne var klippe eller rygget af, for oven, desværre gik det mest ud over de ponyer, min datter bruger til kunkurencer, det er da ikke så slemt, men aligevel, vi har tidligere fået stjålet præmier til stævner m.m, det er faktisk næsten lige så surt, og man kan undre sig, første gang vi fik stjålet præmie, og en stævne jakke, da var min datter kun 12, godt nok vandt hun alle 4 klasser den weekend, meeen.

Anita W

• #24   21. sep 2007 Hej Anita..

Ganti slap med hale i behold men manen var som sagt væk, så hans slap vel i grunden billigt... Jeg synes det er grotesk at folk ikke kan lade andres dyr/ting være, det virker for mig lidt som om der var nogen der havde ondt bagi over at hun klarede sig så godt!!!!! Det er ALDRIG sjovt at finde ud af at der har været nogen i ens ting, privat livet bliver pludselig rykket op..... Har altid haft hest i privat stald og det er heldigvis ikke noget jeg før har oplevet, men man bliver da rystet..

Hvordan tog din datter det? er hun okay?

Kommentér på:
syndes lige jeg ville advare andre..

Annonce