{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Jeg syndes kommunen svigter! {{forumTopicSubject}}

Hej alle her inde smiley

Min bedste ven står i nogle rigtigt store problemer! Hans famille er maget trone muslimer, og han har svært ved at indånde sig efter ders maget strenge regler.
De har rejst rigtigt rigtigt maget rundt hvilket også har resulteret i at han har flyttet skole rigtig mange gange, så han har ikke nået at få skab de aller tættest relationer. På et tidspunkt kom han så ind i nået rigtigt dårligt selvskab, og det gjorde ikke lige frem hans forhold til hans forælder beder…
Hans far har altid slået ham… men det blev rigtigt slemt da han kom ind i det dårlige selvskab.
Hans far slog ham ikke bare hans far tævede ham! og han gjorde det maget grundigt! Min ven tog kontakt til kommunen 4 gange for at få nået hjælp, og han fortalte det til hans klasselære, men der sket bare igen ting! Det gik helt galt for ham da han forsøgte at få hjælp men der ikke sket nået… Som han selv siger "jeg blev ligeglad" så han tog til endnu fler fester og drak og røg maget mere… En dag kom han hjem fra en strand fest kl 6 om morgen, hans far hørte ham detsvære og de kom voldsomt op og skændes, hans far slog ham maget voldsomt så voldsomt at han slog ham bevidstløs… Først da jeg ringede til børne telefonen og fortalte dem og den episode begyndte der at ske nået.
Jeg syndes det er for dårligt at der ikke sket nået før! og jeg forstår det virkelig ikke! Det kan godt være det er fordi jeg kun er 15 og ikke ved så voldsomt maget om det sytem, men jeg synes det er for dårligt at min bedste ven kan kontakte systemet 4 gange uden der sker nået…

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg syndes kommunen svigter!
  • #3   18. aug 2014 Ikke rigtig noget nyt her i DK at det er sådan smiley

• #4   18. aug 2014 Det er pænt sørgeligt, at vores "røde" regering har slæbt Danmark i en sådan retning smiley
    Det er fordi det handler om penge og ikke mennesker. Kommunerne har ingen penge, så hvis de ignorerer problemerne, slipper de for at tage stilling til en sag, der kan blive temmelig dyr for dem.

• #5   18. aug 2014 Ja sørgeligt er et rigtigt godt ord i den her sammenhængen ??

• #7   18. aug 2014 Det forfærdeligt, har selv haft noget af et lorteliv ! Da jeg snakkede med kommunen blev jeg bare sendt på kostskole og der blev man sultet og holdt fanget fik taget sin mobil så ja ville hellere leve med de problemer jeg havde hjemme ! Sorry Men det kan godt være Danmark er bedre end mange andre lande men f!ck hvor Danmark alligevel stinker for sygt !!!

• #8   18. aug 2014 Han kom på en skole for hash midsbruger, men han var der kun i en uge fordi det også var et forfærdeligt sted…
    Nu er han heddigvis kommet på et rigigt godt opholdssted smiley
    Hans far bliver ikke straffet… for han vil ikke melde og viden mod ham i retten, selvom det kan være svært at forstå for os der ikke har prøvet det, så elsker han jo stadig hans far… og som han selv sige "jeg elsker jo stadig min far fordi han slog mig jo ikke for sjov… men jeg vil ikke hjem og bo igen"

• #10   18. aug 2014 Jeg syndes helt sikkert også at han brudt straffes, men kan jo også godt forstå at han ikke vil have straffet sin egen far smiley
    Men ja bare det at han ikke bor der mere er det vigtigst smiley

Kommentér på:
Jeg syndes kommunen svigter!

Annonce