langsom trav {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'ere
Min fuldblod har en virkelig hurtig trav, hvis hun bare får løse tøjler kan hun simpelthen bare spurte derud ad, men vil jo selvfølgelig gerne have hende ned i en langsommere og mere afslappet trav, kan godt få den langsom, men hun bliver simpelthen så anspændt i den.
Har prøvet at ride skiftende hurtigt og langsomt trav, og det har jeg snart gjort over en længere periode, men den langsomme er stadig utroligt anspændt, og den hurtige er begyndt af blive så hurtig at hun næsten slår i galop nogengange. Når jeg holder hende tilbage stritter hun virkelig bare imod, så pt arbejder vi faktisk mere mod hinanden end sammen.
Da hun er engelsk fuldblod er hun ikke sådan at løbe træt, så det vil ikke hjælpe at lade hende løbe lidt først.
- nogen der ved hvad jeg kan gøre?
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
ja det er jog jeg ønsker at ende ud med, har selv trænet det med min pinto som er blevet rigtig god til det, men ingen heste er jo ens, og kunne hurtigt mærke på min fuldblod at det ville ikke blive ligeså nemt med hende. Du har helt ret i at jeg selv spænder op, det er jeg helt klar over, så ja det må jeg nok arbejde med først og fremmest
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 273
og så et lidt tungere sæde og halve parader.
Men det gælder om at finde den teknik, der virker bedst for en selv. Og det her hjælper i hvert på min søde pony:-).
aug 2010
aug 2010
langsom trav