{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

GLÆDELSESINDLÆG!:D {{forumTopicSubject}}

Iiiiiiiih er bare så glad!:D Jeg rider tre ponyer, ingen af dem er min egen med 1 af dem, har jeg været med til at tilride. Men ja, dressuren skal jo altid være helt i orden før man begynder at springe. Og det er den så helt nu smiley Så nu er jeg begyndt at springe. smiley Idag var 3. rigtige springtræning, (når jeg skriver rigtige springtræning, mener jeg sån hvor det KUN er spring, har sprunget lidt før, nogle enkle spring.) og sidste gang jeg sprang gik det ikke helt så godt. Men det gjorde det altså bare idag! smiley det var simpelthen suverænt! smiley Lovely, og så var deet også lige idag min mor kiggede, så det var bare dejligt smiley Vi har to 4'års ponyer og en 6'års. Og ham den 6'årige, han er jo ikke sådan en ballademager som de to 4'års , han har dog aldrig prøvet at springe før vi fik ham i april. Men ja, vi kom op på 80 smiley Og det er nok kun 4 gang jeg springer ham!:D Den anden dag kom vi godt nok op på 85, men det var enkelspring smiley Det her var en bane, men alle springene var ikke 80, nogle var nok 60 plus/minus smiley Og på de små kom jeg også op at springe lidt højder!:D (de små er de 4'års) Det er simpelthen bare så dejligt når det går godt!:D De er ved at fatte pointen i en bane, og det er jeg også, hihi smiley

Det skal lige siges jeg har sprunget der hvor jeg red før i tiden, men nok ikk meget højere en 50-60 cm på en 15'årig. Så det her er bare OPTUR!:D Og jeg er bare springrytter. Det er bare lige mig det her. Hihi vent bare, jeg skal nok besejre jer i springning en dag!:D

Håber i forstår noget af mit glædesudbrud smiley

Og jeg har haft et par personlige nedture her på det sidste, så det her er bare dejligt smiley

- Louise.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GLÆDELSESINDLÆG!:D
Kommentér på:
GLÆDELSESINDLÆG!:D

Annonce