Glædelsesindlæg :D {{forumTopicSubject}}
Åhh, kære HG!
Ja, selvom jeg har døjet med stress, sygdom osv. osv. og stadig gør, så vil jeg alligevel lige finde noget af det rigtig gode frem, som skal til at ske.. lad os bare kalde det et juleønske
For det første, så er hesten bare begyndt at gå kanont godt - vi fandt ENDELIG ud af at samarbejde ordenligt, så nu kører dressuren og springningen bare derud ad
Dernæst, så, ja jeg glæder mig selvfølgelig til juleaften i morgen, MEN endnu mere til den 26. for der flytter jeg i et lille hyggeligt hus med min dejlige kæreste, som jeg lige havde været sammen med i 16 måneder igår<3
for det 3. så har jeg fundet det perfekte opstaldningsted til min hest, hvor det både er billigt, fede facaliteter, en dejlig stald og sidst med ikke mindst VILDT søde mennesker!! glæder mig virkelig SÅ meget til at få hende flyttet.
ja, undskyld, at det i bund og grund ikke er vældig interessant, men måtte bare ud med den glæde og spændthed jeg har i maven over alt det der skal til og ske Glæder mig ligesom et lille barn, da det hele er sat igang fordi jeg skal starte på handelsassistent uddannelse, med drømmen om at starte min egen rideudstyrs butik om nogle år
GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN!!!
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Har også haft lidt problemer med stress over rigtig mange ting i min hverdag på det sidste. Men det hele er ved at ordne sig. Nu er der kun et problem, min hest er blevet klar til genoptræning, men nu har jeg fået skadet mit knæ så jeg ikke må ride den endnu. Men det går nok. Håber på at finde en part til ham
God jul til dig også. Og tillykke med igår
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
Held og lykke med at finde part til ham, det skal du nok få fundet er jeg sikker på
-Og tak
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Men har masser af tid, bare jeg kan nusse om ham er det fint.
maj 2008
maj 2008
Glædelsesindlæg :D